JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min underbara häst Zantos
Hästmänniskan
Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er.
Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Så här års kollar man gärna på ridresor, eller hur... Pilgrimsleden finns som ridresa i fyra etapper (man väljer själv hur många man...
Gnägg
Shettisar. Alltså dessa orkaner i miniatyrkropp. I familjen just nu Pysen och Daphne som håller ordning på islandshästen Freyr. Envisa...
Eurovision 2025
Kultur Ja, jag tycker att du har taskig attityd.
Det går att ogilla något utan att låta som en tjurig unge.
Ärligt talat framstår du bara som...
Bison
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag är (nybliven) ordförande i vår bevattningsförening... och det har visat sig vara lite spännande. Det är flera fastigheter som vill...
athena_arabians
12 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ska börja ropa att min har kennelhosta så folk håller sig borta :devil:
geting
4 minuter sedan
Svar: 1 320
Visningar: 79 595
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag vet inte om det finns dvärg-/mellanpudlar som är intresserade av jakt, men de är ju en "egen" ras som inte blandas med storpudeln...
Roheryn
27 minuter sedan
Svar: 137
Visningar: 4 865
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Även jag upplever att de settrar vi köpt som vuxit upp i hundgård varit mer rumsrena än de valpar en köpt som bott inne.
De i hundgård...
Nepenthe
Idag kl 10:06
Svar: 26
Visningar: 2 123
Hund
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Jag hade faktiskt aldrig hört någon annan som mött dom innan du skrev om det, jag antog att jag var ganska ensam om det konstigt nog...
Grazing
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det skulle funka tills jag tar bort konen, då går min hjärna tillbaka till lala-land igen 😂
Det här är varför jag hoppar och rider terräng 😂
Bison
5 minuter sedan
Svar: 1 390
Visningar: 108 153
Grenar
Chat GPT
Gnägg Ja, ibland svamlar den verkligen. Tex när den höjde mitt stos morfar till skyarna och föreslog att jag skulle betäcka henne med hennes...
Habina
26 minuter sedan