Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bepanthen är min favoritsalva, den är kanonbra tycker jag!Jag använder Repair, och Bepathen, de gör underverk för röda stjärtar och småsår!
ja men visst är inotyolen magisk? Den trollar bort allt....![]()
Inotyol är ju basrerad på lanolin, ullfett, som många är (eller blir) allergiska mot. Jag är själv uppväxt med Inotyol som mirakelkuren mot allt utom möjligen cancer typOch Elvira klarar inte alls av den.........
Blir röd och får nästan som blåsor. Tacka vet jag bephanten och vanlig hederlig zinksalva!
Att blanda lika delar Inotyol och Bepanthen vet jag att många gör när det är riktigt illa, bla för att kombinera funktion och konsistens på ett optimalt sättinotyol var det enda vi använde i rumpan trollar bort allt på några sekunder typ.... (apoteket) den är lika tjock och kletig som zinksalva. Bepathen testade jag men den var inte alls lika bra på sår i rumpan däremot är den lättare arbeta med(haha vad sjukt det lät)
var köper man weledas produkter?? apoteket??
Jag köper dem från www.shopping4net.se till jättebra priser (det tillkommer ju frakt men vi handlar en del därifrån, både Weledagrejer till hela familjen samt omega-3 till både barn och vuxna).var köper man weledas produkter?? apoteket??
Jo, samma här. Sen har vi mest använt luftiga tygblöjor också.Annars tror jag min håller sig fin i stjärten för att vi undviker våtservetter och bara tvättar med vatten och olja.