Zoccer Wadd?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ylvali2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 388

ylvali2

Trådstartare
Någon som vet vart Zoccer Wadd har tagit vägen? Är hon dräktig eller har fölat? Vem är i så fall den lycklige fadern? :D

Sv: Zoccer Wadd?

Enligt travsport så har hon fallit för ålderstrecket. Har tydligen fyllt 11 år i år. Skulle inte förvåna mig om hon väntar/fått föl. Vet dock inte vem fadern är.

Hon ska vara betäckt! Jag har en lista nånstans... Ska genast gå å leta. Såg hennes namn har jag för mig när jag tittade... återkommer

Dräktig med Dream Vacation! Eller kanske har fölet, det vet jag inte, står inget på travsport i alla fall men dem är kanske inte så snabba.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: MayGrace
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick precis en notis om att jag varit här i 20 år. Iofs har jag varit här längre än så, men det var under ett annat nick. 20 år är en...
Svar
1
· Visningar
417
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck