Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Det har snart gått ett år sedan som jag blev uppsagd från mitt förra jobb. Har förnärvarande jobb fram till årsskiftet. Men vad vill jag...
Svar
14
· Visningar
627
Dagbok Jag måste bara få gnälla lite, musklerna i min bröstrygg krampar :cry: har varit till naprapat två gånger och efter första gången blev... 2
Svar
38
· Visningar
1 063
Senast: JohannaB
·
Dagbok För +10 år sedan flyttade jag från min uppväxt kommun pga jobb, har sedan dess bytt jobb en gång och boende några fler gånger. Bor i en...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: grodan21
·
Dagbok För drygt ett år sedan tog jag bort min häst pga åldersrelaterade krämpor och i början var jag inte redo att köpa ny häst, utan jag...
Svar
3
· Visningar
699
·
Dagbok Börjar inse att min hästs tänder börjar ge upp :cry: Enligt vetrinären är de dåliga för hästens ålder :( Hästen äter fortfarande...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Blyger
·
Dagbok Jag har mejlat med universitet jag pluggade på om att jag vill slutföra min utbildning och om detta är möjligt. De första personerna jag...
Svar
0
· Visningar
444
·
  • Låst
Dagbok Då var årets två första arbetsdagar avklarade. Men tankarna runt framtiden snurrar runt väldigt mycket i huvudet. Är enda alternativet...
Svar
5
· Visningar
1 102
·
  • Låst
Dagbok Alla människor har har 24 timmar per dygn och 168 timmar per vecka. Vissa människor kan använda dygnets timmar mer "effektivt" än andra... 2
Svar
38
· Visningar
2 534
Senast: Raderad medlem 6459
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd