Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Någon som har det som orkar skicka över det? Jag behöver det till en futtig knapp. *muttra* Hade det på gamla datorn, men givetvis...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler Jag har lite problem med min Windows Movie Maker när jag ska ha musik på filmerna som jag nu har börjat göra. När jag ska "importera"...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Laban
·
IT & mobiler Nu har alla sparade bokmärken försvunnit igen för 5:e gången på 3 dagar :mad: Vad är det som händer :confused: Det görs inget...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler Jag har försökt att lägga in film från min digitalkamera men jag lyckas bara inte. Hur gör man?? Jag har en Canon (G3). Nån snäll...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler (Är det nån som läser här???).... Nån som vet var man hittar absolut billigaste web hotellet. Vill ha en .se, .nu eller .com...
Svar
19
· Visningar
1 185
Senast: Zakyath
·
M
IT & mobiler Försöker läsa på om hemside-skapande. Om ni var nybörjare vilket program skulle ni använda? Litteraturtips? Och var kan man lära sig mer...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler Nån som har nån bra sida med smileys?? Vill ha massa nya.. speciellt till msn.
Svar
4
· Visningar
901
Senast: dressyrryttare
·
IT & mobiler Om man inte har något op-sys men vill rensa sin dator? Vad är enklast? Blir man av med allt onödigt om man tar bort fil för fil eller...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler Vi håller just nu på med en hemsida, kan inte länka här av olika orsaker så det får bli lite allmänt kring det här med hemsidebygge...
2
Svar
25
· Visningar
1 558
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag får detta felmeddelande när jag ska registrera mig: ERROR: Error: We regret we are not currently accepting uploads from your...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Terja
·
A
IT & mobiler De adresser som finns sparade i adressfältet: är det sådana som man själv skrivit in eller kan det poppa upp sidor som man hamnar på...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Gnist
·
G
IT & mobiler Hur gör man en länk i HTML egentligen?
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Graendal
·
D
IT & mobiler Kan ingen tips om sidor där det finns roliga spel? Som Pacman var så längesen man spela det.. Har väldigt tråkigt..:cry:
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Lanejja
·
IT & mobiler Ang. msn. Innan när vi laddat ner nyare versionen (eller vad man ska kalla det) av msn får man ju alltid frågan om man vill spara sina...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: nexxa
·
L
IT & mobiler eller bilder på datorn. Jag vet hur man får dem dolda, men hur hittar man ett dolt dokument egentligen? :angel:
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: Elftor
·
R
IT & mobiler Jag är urdålig på datorer så nu behöver jag hjälp från början till slut! MYCKET enkelt förklarat och inga svåra datorord....:crazy: Så...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: reykurboy
·
IT & mobiler Är det någon fler som har problem med Hotmailen på em/kvällarna? Den låser sig, det går inte att komma in i inboxen, osv. Händer oftast...
Svar
2
· Visningar
717
G
IT & mobiler Vilka möjligheter finns idag att ladda ned musik på laglig väg till en billig penning? Hur fungerar det? Berätta för en okunnig och...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Jag har några filmer som min kompis tog med sin mobilkamera, men de går inte att spela upp i windows movie maker (eller media player)...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vad för program man behöver för att öppna en .dat fil??
Svar
6
· Visningar
1 836
Senast: Rockriddaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp