Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Om man ska ha en multifunktionell skrivare som har de funktioner som jag skrev i rubriken vad ska man då titta extra noga på? Är inne...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Hur gör man en bild svartvit? Finns det nåt program som är gratis? jag hade ett på datan som försvann! nån som har nått bra tips?
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Ramona
·
P
IT & mobiler För att användas som stallövervakning? Har en Logitech webbcamera för msn och iptelefoni,som funkar fint,men skulle vilja använda som...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: Pelle_P
·
IT & mobiler Vad är det som har hänt? Jag kan inte längre komma in på adresser som slutar på .tk vilket jag alltid har kunnat innan. Numera händer...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Godis
·
H
IT & mobiler Jag är ute efter en bra webbcam. Någon som har nått tips? Vill ha en med bra upplösning, kunna ta stillbilder & helst med mic. Ett...
Svar
5
· Visningar
655
Senast: H0N3Y
·
F
IT & mobiler ska skriva 20 grader C men jag vet inte hur man gör..:confused: vill ha prick istället för att behöva skriva grader. På min förra...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: sarma
·
S
IT & mobiler någon som spelar neopets?
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Stollan
·
IT & mobiler Undrar hur man gör för att handikappanpassa en hemsida, dvs, sidan är gjord i en storlek enligt css, men man ska kunna välja att klicka...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: moiran
·
L
IT & mobiler Alltså jag förstår att man har en datormus till för det gör det enklare att styra en dator men detta??? Den här lilla krabaten...
Svar
9
· Visningar
837
Senast: Ne0
·
S
IT & mobiler ...hur får man då det man angett ska ha float: left; att lägga sig under varandra. T.ex. jag har tre bilder och tre texter. Bilderna...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: Spider84
·
E
IT & mobiler Jag håller på att fiffla med min hemsida i Frontpage, och kom på att det skulle vara roligt att ha lite bakgrundsmusik på den. Går det...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: Basilika
·
C
IT & mobiler ...för hemsidan på nya datorn??? Hur får jag min ftp adress att ligga under "mina nätverksplatser" så att jag kan kopiera från...
Svar
4
· Visningar
2 448
Senast: ChristinA
·
IT & mobiler från mobilen men funkade inte. Den hittar ingen USB, hur funkar det? Måste man ha särskild maskinvara för det? Går det att fixa...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Jag är lite nyfiken på hur radiostationer på nätet fungerar. vad använder de för att lägga upp musiken?
Svar
12
· Visningar
875
Senast: MaLu
·
IT & mobiler vad heter programet man jobbar i när man klipper i videosar och lägger till ljud mm.. går det ladda hem som test som photo shop eller...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: fredde
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig med nedanstående "gåta"? På en del sidor på internet så är texten som nedan.Massa "kinesiska" bokstäver...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: moiran
·
IT & mobiler Okiedokie. Ponera att man inte vill ha en stor klunsig TV-apparat i sin bostad, utan tycker att det vore en snygg och listig lösning att...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: svea
·
IT & mobiler Var gör ni det? vad är tillåtet eg?
Svar
5
· Visningar
2 039
IT & mobiler Jag blir galen. UNgarna kan mne inte jag. Nu har de lyckats flytta startmenyfältet igen så den tar massa plats uppifrån och ner på...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: raggis
·
M
IT & mobiler Min dator har helt plötsligt blivit konstig. jag satt och lyssnade på musik för ett par dagar sedan och stängde av datorn som vanligt...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: raggis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp