Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur tar man reda på sin egen IP-Adress ??
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler Jag har en bild på en häst som jag vill ha på min hemsida. Hästen stod på vårat stall förut och det är då kortet är taget. Nu är...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: coscos
·
N
IT & mobiler Har någon detta bildredigerings program? Jag ändrar bilden storlek,men formatet blir i alla fall samma när jag lägger bilden upp på...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Nadin
·
IT & mobiler har laddad hem DC++ och tänkte ladda hem en fil... skriver filens namn i sökfältet... men vart trycker man på sök? :confused: måste...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Magnus_J
·
M
IT & mobiler Jag vet inte om det här har så mycket med datorer att göra, men jag kom inte på vart jag annars skulle vända mig... Jag har en mobil...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Madeleine Nilsson
·
C
IT & mobiler Jag har problem med att det lägger sig ett verktygfält under det normala fältet. Den lägger sig inte där varje gång jag går in på nätet...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: Magnus_J
·
B
IT & mobiler Jag blir lite smått galen. Har försökt leta efter en vettig pop-up kod för bilder men hittar ingen. Någon som har en bra liggandes...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Magnus_J
·
I
IT & mobiler vad tycker ni man ska ha för mp 3 spelare ? Ska va en med 256 mb. och radio.
Svar
14
· Visningar
1 095
Senast: Jangvik
·
U
IT & mobiler Är totalt okunnig kan man göra detta? Har alltså vanliga foton som jag skulle vilja ha i datorn så att man kan fixa till dem?!?!
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: Orzon
·
R
IT & mobiler Nu ska microsoft eliminera blåskärmen, på ett riktigt inteligent sett :smirk...
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: thunderbird
·
D
IT & mobiler Varför funkar det inte? :confused: Om jag länkar bilden genom att infoga den såhär, så blir det fel och länken ändrar adress och...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Houdinie
·
I
IT & mobiler Behöver nån vänlig själ som vill hjälpa mig lite. Brukar ladda hem filmer från nätet, men de tar ju lite plats på datorn. Hade tänkt...
Svar
7
· Visningar
2 733
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler :mad: Jag och sambon tänkte byta bredbandsleverantörer, anmälde oss till en ny som vi tyckte verkade bra. Fick bekräftelse via deras...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Olius
·
S
IT & mobiler Jag kan inte logga in på communitys! Och när jag väl blivir inloggat blir jag utloggad så fort jag trycker på nånting! (Ett under om jag...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Silverstol
·
C
IT & mobiler Nu äntligen skall jag göra en hemsida med hjälp av Front page och pappa :angel: Jag har fått en hemside adress som ingår i...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Scarlet
·
O
IT & mobiler vad är det förnågot? :crazy:
Svar
2
· Visningar
768
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Efter att precis ha fått igång min dator efter en krasch, så fick jag lite nya funderingar. Om man köper ett program/spel på nätet...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Magnus_J
·
A
IT & mobiler Hur får man reda på ens dator IP nummer!? :O Tacksam för svar :bow:
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Koli
·
E
IT & mobiler Jag kan inte ta emot mp3, avi eller waw-filer. Har messenger 7.0. Bildfiler går.
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Har äntligen fått photoshop 8 :banana: Nu ska jag bara försöka lära mig hur det funkar oxå, dessvärre är det på engelska men det ska...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Magnus_J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp