Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Det ska ju typ bli olagligt att ladda ner musik från nätet typ i juli. Men det innebär alltså att man inte kan använda sin mp3 utan att...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: well_what_the_hell
·
G
IT & mobiler får det inte att funka på min dator nu. Har haft det på den andra datorn och tänkte tanka ner det till min också. Har laddat ner...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Paddington
·
IT & mobiler Håller på att skicka upp filer till min hemsida... om jag laddat upp filerna på servern kommer de automatiskt upp på hemsidan då eller...
Svar
14
· Visningar
1 006
Senast: Hästrädd
·
G
IT & mobiler Jag kommer inte in på blocket sedan två dagar, är snart desperat... Kommer in överallt annars men inte dit. Är det just nu allmänt...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler När man ska föra över bilder till datorn från mobilen med USBsladd? Har installerat programvaran men jag fattar inte hur man ska göra...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Förra gången jag satt på jobbet och skulle gå in på min lilla kuses hemsida upptäckte jag något märkligt. Det var inte alla sidor som...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hade velat få tag på någonstans där man kan skaffa ett eget gratis forum till sin hemsida. Helst på svenska och utan reklam... Någon som...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag haller pa att gora en helt ny hemsida. Jag ska skaffa eget doman-namn och gora sidan lite mer professionell an vad den ar nu...
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: Ramona
·
V
IT & mobiler brandväggen, om man har en windowsvägg -kan man uppdatera den då och isåfall vart och hur? Jag fick trojaner här nu för en stund sen som...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Vaccan
·
IT & mobiler Fattar inte vad som hänt de två senaste dagarna!Det kommer hela tiden en ikon nere i vänstra hörnet där det står "fel på sidan!" och...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Renkött
·
Å
IT & mobiler Som vi alla vet så tar vi bort http// på bilder som vi först inte kan se men varför funkar det när vi har gjort det? Det är sådanahär...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: pinky
·
I
IT & mobiler mitt MSN gav upp för ett tag sedan, windowsversionen som var förinstallerad på datorn. Laddade hem MSN messenger som funkade en dag...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Tiggertjejen
·
IT & mobiler Hur gör man tex om man har 4 bilder o vill göra så det blir en? Har sett typ på blocket att folk gjort. Alltså 2 olika bilder uppe o 2...
Svar
3
· Visningar
1 188
Senast: Veronika
·
G
IT & mobiler Nu är min dator helknasig, så jag måste formatera om den. Hur gör man? Går det när det inte ens går att starta i felsäkert läge...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: meodeo
·
R
IT & mobiler Är det någon som har en sådan här bland alla kvicka seniorer? Du/ni som har en sådan, har ni lyckats med att få den att fungera i synk...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Hoppas att jag kan lägga min fråga här. Min pappa har fått väldigt försämrad syn nu på gamla dar (76 år) och kan inte läsa böcker...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: beatonthebrat
·
IT & mobiler Har en nokia 3200 med en massaq foton som jag vill ha in på min dator och undrar hur jag gör?? Någon som vet? Behöver man en kabel och...
Svar
3
· Visningar
651
Senast: nilema
·
M
IT & mobiler Kan man ändra utseende på den? (Jag menar menyen som man klickar på (Start) längst ner till vänster) Jag vet att man kan ändra...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: nilema
·
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Notorius
·
IT & mobiler endera här http://web.telia.com/~u36709958/henryboy.MSWMM eller här http://web.telia.com/~u36709958 hur ser d ut??
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp