Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler vad menas me IM e dt nått eller??? måste veta.. snälla..
Svar
7
· Visningar
738
Senast: Laban
·
E
IT & mobiler Är det någon som vet hur man tar reda på en dators ip-nummer i ett nätverk med en router (D-link)?
Svar
14
· Visningar
1 226
Senast: Laban
·
IT & mobiler där det står [Spam] Re: Fw: :eek: vad menas med att det står spam???
Svar
18
· Visningar
1 043
Senast: mysko
·
S
IT & mobiler Så. Några här kanske minns min tråd när jag behövde hjälp med att ladda ned Lost, säsong 1? Ja, nu har jag ju fått ner den. Men...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Olius
·
L
IT & mobiler Jag tänker starta denna tråd där man kan diskutera vad en bra hemsida ska se ut och även en del vad som kan tänka sig att den ska...
Svar
18
· Visningar
1 381
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler nån som är haj på att meka skrivare.? jag vet att man kan rengöra dem och "nollställa" istället för att byta trumma i dem som är...
Svar
5
· Visningar
2 602
Senast: Laban
·
E
IT & mobiler Någon som vet något bra ställe som man kan lagra filer på? Alltså som en hårddisk på nätet? Helst gratis eller iaf inte så dyrt. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 096
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Har hittat en Koncia Minolta Dimage e500, och nu undrar jag om den är nåt att ha? Har tänkt att använda den till att ta kort på hästar...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Tiggertjejen
·
D
IT & mobiler Jag har lyckats fibbla bort signaturen som alltid följer med det e-post meddelande jag skickar. Nu när jag skulle gå och lägga in en ny...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: Magnus_J
·
L
IT & mobiler Jag behöver lite hjälp, sitter och jobbar i excel men har helt tappat kortkomandot för "ta bort" (som tar bort hela rader). Finns det...
Svar
3
· Visningar
1 713
Senast: Ylva
·
M
IT & mobiler Kommer ni att fortsätta tanka hem musik m.m. efter 1:a juli?
Svar
12
· Visningar
1 044
Senast: Zody
·
IT & mobiler helt plötsligt försvinna? Fick ett meddelande idag när jag startade upp datorn att ingen brandvägg var aktiverad :eek: har haft...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: mysko
·
IT & mobiler Hej hopp! Min kära lilla söta vovve har (för länge sedan!!) tuggat upp strömsladden till min bärbara dator, en liten Dell. Har just...
Svar
9
· Visningar
2 900
Senast: mnementh
·
IT & mobiler Hur får man en bild (länk) att bli en länk som man skriver. Typ om jag skriver Ego och vill attd te ska va en länk..
Svar
2
· Visningar
618
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Mitt nya antivirusprogram (Norton) hittar inte internetanslutningen, så det går inte att uppdatera det :crazy: . Och när jag tänkte...
Svar
10
· Visningar
892
Senast: Boj
·
I
IT & mobiler Ahh! Nån som vet hur man copyrightar bilder å sånt så folk inte kan sno dem? ska man använda nåt speciellt program eller...?? Om man...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler min dator kan helt plötsligt inte ladda upp bilder på internet, lunar, buke och flera andra ställen.. sidan kan inte visas är det enda...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Cheeserica
·
J
IT & mobiler Hur får man bilden att bli liten så man kan använda den som avatar? Har inget bildbehandlingsprogram, kan man fixa den på nått sätt?
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Magnus_J
·
C
IT & mobiler Vi har ju använt Pinnacle Studio 8 tidigare, men gått över till Windows Movie Maker då Pinnacle är så himla buggigt *suckar*. Måste ju...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Laban
·
IT & mobiler 1. Hur får man en bild på en annan bild? Jag kan få den bakom bara. Alltså en bild som bakgrund och små bilder på den. 2. Hur...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Magnus_J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp