Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Idag var jag på claes olsson och köpte en billionton bluetooth USB adapter. Jag packade upp paketen försiktigt, det är jag säker på...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: alfa460
·
N
IT & mobiler Hur gör man för att bäst behålla skärpan?? jag har minskat genom att ändra bildstorlek bara, men det blir MYCKET oskarpare!
Svar
2
· Visningar
700
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Kollar runt lite på mp3-spelare för rimligt pris, och undrar om någon har erfarenhet av denna: Spelare med 512MB flash minne och...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: Sannis
·
IT & mobiler ..HJÄLP! Har gjort en hemsida som projektarbete där man ska kunna ladda hem färdiga hemsidor och ha som sin egna. nu till min...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag tänkte byta ut 486:an hemma (står visserligen i en låda på vinden :p ) så att jag kan surfa och skriva lite hemma och inte bara på...
Svar
11
· Visningar
1 057
Senast: Renkött
·
E
IT & mobiler Går det? och i sånt fall hur gör jag? typ höja kindbenen, förstärka drag osv. Har använt impressionistpenseln men det blir inte så bra...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Funkar usb-uttaget i datorn till mp3-spelaren? Eller ska det vara något annat? BSå här står det på hemsidan i förklaringen till Mp3:n...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: replica
·
IT & mobiler Är det ngn som vet hur jag ska få bort den vita kanten här (se bild) koden för att få bilden ser ut som följer <a href="#"...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: replica
·
M
IT & mobiler SNÄLLA är det någon som kan förklara hur man går till väga för att göra en egen hemsida? skulle vilja fixa nåt med hästen jag rider så...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: _Runaway_
·
E
IT & mobiler Jag har en jätte fin bakgrund och skulle vilja klistra in min katt i den. Hur gör jag jag? måste på nåt sätt klippa ut katten ur den...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: replica
·
G
IT & mobiler Går det att göra om en bild som det står "TIF" efter till "JPEG"??
Svar
6
· Visningar
757
Senast: LillaMy84
·
IT & mobiler En sån behöver jag för att kunna lägga ut min hemsida hos telia. Men jag vill hitta ett väldigt enkelt gratis sådant. Någon som har...
Svar
12
· Visningar
1 286
Senast: fredde
·
M
IT & mobiler Nån som kan kortkommandon till quark och Photoshop i PC-miljö, arbetar vanligen i mac och där sitter de i ryggraden, lite knepigt att...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: CarolaLind
·
P
IT & mobiler brukar ni ladda ner filmer till datorn? var isf hittar man det? :angel:
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Mela
·
IT & mobiler Hjääälp. Kommer inte ihåg adressen o hittar inget när jag söker. Vad heter sidan där man kan låsa upp sin mobil gratis?
Svar
5
· Visningar
2 603
IT & mobiler Jag vill kunna lösenordskydda en sida på en av mina webb-platser, alltså, klickar jag på en länk så skall det komma upp en förfrågan om...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: fredde
·
IT & mobiler Hur gör man, om man ska överföra inspelningar från ljudkassetter till en dator?
Svar
3
· Visningar
1 566
Senast: bengall
·
P
IT & mobiler Tryck på falldown http://www.hamsterpaj.net/amuse/index.php?type=onlinegames&category=andra jag fick 48165
2
Svar
26
· Visningar
1 971
Senast: Scarlet
·
IT & mobiler Vilken sida föredrar ni för att ladda hem mp3-låtar från? Har hört att Kazaa inte är så bra, att det är virus där och så. Är det så...
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: well_what_the_hell
·
M
IT & mobiler Jag skrev nyss lite i Anteckningar, sparade det på skrivbordet o skickade till en över MSN. O nu har dokumentet lagt sej mitt bland...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: månsken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp