Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag skulle precis skänka pengar till en välgörenhetorganisation men avbröt det hela. Varför måste man uppge så mycket information till i...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Saigon
·
Äldre Jag pyntar alltid lite i bussen vid högtider och tänkte göra så även nu till påsk. Men på fredag (är ledig i helgen) kör jag linjer som...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ I höstas bröt jag min stortå och såklart ramlade nageln av. Nu är drygt halva nageln ute igen. På ena sidan så kommer den för lågt så...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: starcraft
·
Äldre På gränsen till vad du tolererar? Rena rasister har jag tack och lov inga, de hade rykt. Men folk som snarare kommenterar eller gillar...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 384
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag har nyligen flyttat från min lilla by och in till "stan" och en tråkig sak med det är att här är fullt av skräp i vägkanter och...
2
Svar
23
· Visningar
1 113
Senast: Tora
·
Äldre Jag vill så gärna göra bra thaimat - men huuuuur? Drömmer om att kunna servera typisk "grönsaker med nudlar" a la lunchbuffé, det brukar...
2
Svar
35
· Visningar
6 272
Fritid Jag får nog sluta spamma alla trådar och samla ihop teckningarna till en prydlig tråd istället. Där andra kan också kanske få...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
28 214
Senast: Asko
·
Äldre Men cheferna vägrade låta dem beväpna sig. I det läget skickade huvudskyddsombudet hem tullarna så att Arlanda o Stockholms hamnar stod...
Svar
6
· Visningar
737
Senast: Zoya
·
Hemmet Har en kohudsmatta som jag är väldigt rädd om och nu har hundj*veln brutit sig in i vardagsrummet och skitit på den. Hur kan jag få bort...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: aemaria
·
Äldre Tänkte nyttja den samlade kompetensen här inför planeringen av sommarens bilsemester. Vi vet just nu inte mer än att vi landar i Kiel...
Svar
1
· Visningar
455
Kropp & Själ Jag har fortfarande kvar min exmakes namn och det är ju inte då himla käckt. Byta till mitt gamla namn är inte aktuellt utan jag vill...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 772
Senast: mandalaki
·
Äldre Haha, när jag skrev hingstkedjan ville mobilen skriva pingstkyrkan :D
Svar
0
· Visningar
222
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Ja, jag tänkte att det var lika bra att göra en egen tråd. ;) Det är nu klart att jag ska flytta "hem" till Uppland igen! :banana: Har...
Svar
7
· Visningar
577
Senast: Habina
·
Relationer Jag pratade med en vän för inte så länge sen som är 37 år gammal och säger att hen aldrig har varit kär i någon. Hen vill få uppleva det...
Svar
12
· Visningar
2 640
Senast: corzette
·
Äldre Hej, jag undrar om någon här vet ifall det är lag att man måste informera sin kund om det är en 18års gräns för inträde till en...
2
Svar
39
· Visningar
3 481
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Jag borde ju veta detta, men jag blir fett förvirrad just nu. Söker ett jobb som kräver att man har en avslutad examen och jag har ju...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 182
Senast: Saigon
·
Relationer Hej! Jag har träffat en kille genom gemensamma vänner som jag verkligen fattat tycke för. I början skrev han till mig och var väldigt...
2
Svar
26
· Visningar
2 267
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla lite och det verkar mest som de flesta försöker göra reklam för sin egen produkt. Jag försöker hitta något där...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 154
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
18 474
Kropp & Själ Är det någon som har blivit opererad för tvillingscysta på äggstocken? Hur gick det till? Smärta efteråt? Sjukskrivning?
2
Svar
31
· Visningar
3 513
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp