Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om du får välja kommunikationssätt, vad föredrar du då? Att ringa eller någon form av meddelande (Messanger, SMS, osv.)? Och varför då...
2 3
Svar
42
· Visningar
11 213
Senast: Miao
·
Skola & Jobb Räknas det som arbetsvägran att inte ha sett till att man kan ta sig till jobbet om den som brukar skjutsa en inte kan?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 892
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag har ju berättat för er att jag har autistiska drag. När man har det har man svårt att tolka andra människors tysta språk eller hur...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
11 181
Senast: Lipperta
·
  • Låst
Tjatter Deltagarlista cirkus Gabby_Ossi hemlig quarter4ever Ileo Mirtai LenaH Snurrfian bollen__ Artline Paddington Lobelia Hedinn Goda Ängel -...
38 39 40
Svar
796
· Visningar
19 302
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler ... har någon av er erfarenhet av den här...
2
Svar
30
· Visningar
1 947
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Kropp & Själ Fortsättning på potatistemat, de små svindyra påsarna med lite mer udda sorter som bla finns på ICA är vansinnigt goda. Amandine som...
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
58 009
Senast: Petruska
·
S
Fritid Hu sjutton gör man det? är det som med dunjackor att man tumlar med tennisbollar eller? Valpen hade en olycka på täcket å det måste...
Svar
17
· Visningar
10 513
Senast: Plommonlila
·
Äldre Vår mataffär har börjat med själv-scanning för ett par veckor sedan. Förut tänkte jag att jag säkerligen skulle tycka att det var...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 599
Senast: starcraft
·
Äldre Vad heter låtarna i original som ingår i Raggarkungen med Galenskaparna & After Shave (=GAS)? Beginner Pethead
Svar
1
· Visningar
2 145
Senast: Elementary
·
Äldre Kollar på nya skor och kom till slut in på Nike air max 90. Ni som har, kan ni rekommendera dom? Jag har ett dåligt knä och haltar...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Viktig fråga (eller inte, men trevligt att tänka på mitt i allt kaos). Ska påskrispyntäggen hänga med stora sidan ner, eller upp?
Svar
9
· Visningar
676
Senast: MiaMia
·
Äldre Nån här som gjort det, i vuxen ålder? Jag har ju bott hemifrån i 10 år nu men kommer måsta flytta dit i slutet av månaden p.g.a uppbrott...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 577
Senast: fryckan
·
Hemmet Jag eldar med ved. Vedpannan i källaren är huvudvärmekälla för de två husen. Har vedspis inne plus en spispanna som ger snabbvärme om...
2
Svar
30
· Visningar
2 921
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag har träffat min handläggare på Arbetsförmedlingen idag. Hon tyckte att jag skulle försöka få en praktikplats för att utöka mina...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 088
Senast: sassiball
·
Relationer Blir galen snart. Jag och min sambo har varit i lag i snart 8år, med ett uppbrott på 1 år. Jag gick från en relation rakt in i den...
2
Svar
24
· Visningar
2 668
Senast: Billy
·
Äldre Allvetande Buke :bow: kan jag få be om ett råd i en bilfråga. Jag har en Toyota som har gått 20.000 mil och som jag hade tänkt behålla...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 678
Senast: ptr
·
Äldre Söker en låt. Allt är väldigt luddigt dock :D Men det är en hyfsat lugn och ny låt, och dom sjunger nåt med drink whiskey :D på engelska...
Svar
5
· Visningar
479
Kropp & Själ Man hör ju att det är hälsosamt att ha en längre puls, men var går gränsen för när det blir ohälsosamt? Jag funderar på om jag har för...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Kattennizze
·
Äldre Vad tyker buke om denna? Behöver en rygga för jag vill inte ha en man purse https://www.wish.com/c/581d59029d71851618516664
2 3
Svar
41
· Visningar
2 672
Senast: Lingon
·
Äldre Japp då har dagen D kommit då jag måste leta ny bil ganska så pronto. Har "leasat" (300kr/mån inkl. viss service) mina svärföräldrars...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: Mixoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp