Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag försöker gå över till en mer vegansk kost och gjorde idag en tikka masala på oumph. Åt en normal portion och någon timme senare kom...
Kropp & Själ
En händelse nyligen- jag var på fest och pratade lite med en man. När jag skulle gå därifrån så tyckte han att han jag skulle följa med...
Kropp & Själ
Vi har en liten strid här hemma. 17-åringen (18 om 2 månader men det kvittar ju) ska på Valborgsfest med vänner. Alla (samma ålder) har...
Kropp & Själ
Jag har bokat tid för provtagning för allergi. Jag vill kolla pollen, mat och djur-allergier. Har sagt till om att jag vill ha specifik...
Kropp & Själ
*Ursäkta för mycket privat info*
Har blivit så less på konventionella mensskydd att jag snart kroknar och går av på mitten. :wtf: Bindor...
Kropp & Själ
En av mina bästa vänner har blivit utmattad. Hon har nu varit sjukskriven ca 1 år och försöker nu arbetsträna sig tillbaka, det går upp...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...