Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som varit där? Jag planerar att åka dit i september och har lite överraskande svårt att få till en bra resplan, jag kan liksom...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Det ständigt dåliga samvetet, saker man ska hinna med i livet, människor man ska kontakta, relationer att underhålla, praktiska grejer... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 914
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har flera gånger sett inlägg där personer beskriver sitt eget anknytningsmönster. Tex skriver någon i samband med någon form av... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 967
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Enligt Google är det en myt att magsäcken blir mindre om man äter lite. Men om man gör en gastric bypass så kan man töja magen om man... 2
Svar
27
· Visningar
7 406
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Matproblem! Hittade flera burkar rabarber i frysen. Panik! Måste börja göra plats för sommarens nya rabarberskörd. Vad kan jag hitta... 2
Svar
20
· Visningar
1 259
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Det mest fascinerande med preventivmedel är nog ändå att det finns så få alternativ för män medans kvinnor förväntas mixtra med hormoner... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 109
Senast: rutans
·
Kropp & Själ Jag har insett att det här inte kommer gå. Medicineras nu med mirtazapin mot deppression och ångest. Den fungerar hyfsat mot måendet men...
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Just nu på TV går det mycket reklam för strumpbyxor med kompression av märket slicks, jag använder annars stödstrumpor men strumpbyxor...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ Jag kan inte alla villkor och regler gällande försäkringskassan. Och jag har bara ena sidans syn på saken. Men något måste vara riktigt... 72 73 74
Svar
1 475
· Visningar
66 824
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ "Kostade på mig" schampo från frisören, "bed head", rosa flaskor som ska vara för volym. Var lockig som liten och har mycket självfall i...
Svar
9
· Visningar
1 346
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det måste finnas fler än mig som blir nervösa av att ringa och svara i telefon? Om jag vet att en person ska ringa och jag ser namnet...
Svar
17
· Visningar
1 903
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns fler än jag som har åsikten att vikten hänger på hur mycket som går in och hur mycket som förbrukas. Men jag måste... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 445
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Nu är jag trött på att lägga tid på att sminka mig varje morgon och ändå inte få till det där resultatet jag önskar så nu hoppas jag ni... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 169
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Själv har jag dragit ner mycket på kött och äter mer vegetariskt, men skulle vilja äta ännu mer vegetariskt. I och med detta har jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 440
Senast: majola
·
Kropp & Själ Har en anhörig (äldre) som har stomi (båda varianterna) och vid telefonsamtal nu på kvällen sade hen att hen ligger i avföring och urin...
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Någon som vet hur mycket man kan ta på ett dygn? Ordinationen är bara 5-10 ml vid behov, men jag tänkte inte på att fråga om det finns...
Svar
8
· Visningar
2 564
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Hel alla kloka människor. Jag mår, för första gången på länge bra! Jag har en grej jag skulle behöva jobba på bara.. Jag är 25 år gammal...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Jag ska dra ut en visdomstand imorgon, tandläkaren sa att jag kunde ta två alvedon en stund innan, men jag har naproxen hemma. Kan man...
Svar
6
· Visningar
549
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Nu är jag igång igen:) Huvudet snurrar av alla tankar och funderingar.. jag kan inte vara den enda som går hemma på dagarna ensammen... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 358
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! I snart 2 veckor har jag haft något jag antar är nackspärr. Det började med att jag vaknade och hade ont i nacken, inte jätteont...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka