Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag behöver återhämta mig efter en tuff vår som slutade med att mitt föl dog för en vecka sedan (tänker inte gå in på vad som hände)och...
Svar
14
· Visningar
1 332
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Någon som kan rekommendera ett riktigt bra ansiktsvax? Trött på pincett och remsor från Veet. Epilator är för plågsamt.
Svar
0
· Visningar
437
Senast: eldkyss
·
Kropp & Själ Blev lite intresserad av frågan när jag för nyfikenhetensskull testade lite flera funktioner i min stegräknar-app, däribland mat- och... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
17 391
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ I flytten försvann en mycket viktig pryl och jag lyckas inte hitta någon liknade Och undrar om någon bukare vet någon butik där den...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: escodobe
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Visste inte hur jag skulle formulera rubriken men men... Sambon har opererat ryggen och är sjukskriven i två veckor till och sedan är...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Kära Buke. En kollega söker tips på "var en kan käka en riktigt schysst burgare" i Göteborg. Kom med era bästa tips, hen är öppen för...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Under en ridtur idag fick jag plötsligt extremt ont i nacken. Jag kan inte vrida på huvudet och det gör ont när jag rör mig. Förmodligen... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 970
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hur gör ni när ni kombinerar solskyddskräm och smink? Tips? Min vanliga foundation åkte runt som en tvål. Har tidigare inte använt smink... 2
Svar
33
· Visningar
2 057
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Hej måste skriva av mig nu börjar det bli jobbigt igen plus att jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ju en godman som tar hand om mina... 2
Svar
37
· Visningar
4 794
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för...
Svar
3
· Visningar
726
Kropp & Själ Behöver troligen ha runt 50 i solskyddsfaktor i ansiktet. Den jag har nu räcker inte med sina 20. Dessutom kliar den då den innehåller...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag har lyckats att bryta min stortå, rakt av i den övre leden. Det gör så förbaskat ont, spränger i hela tån och jag kan absolut inte...
Svar
5
· Visningar
10 068
Senast: Landet123
·
Kropp & Själ Ni (vi) med PCOS, hur håller ni hormonerna i balans? P-piller brukar ju nämnas som en bra lösning. Jag har hela mitt liv fått höra från... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 363
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej alla :) Jag har alltid älskat cykelsemestrar och nu har jag fått med mig min mamma på idén!:love: Vi var nyss ute på en...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: Jossan_92
·
Kropp & Själ Jag har fått så sjukt ont i magen från ingenstans. Helskumt... Jag skulle beskeiva det såhär: ▪Öm när man tar/trycker på magen ▪Smärtan...
Svar
16
· Visningar
2 210
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag håller på och bli galen! För tre månader sen bröt jag ett ben i foten (cuboideum, om det blir lättare), en stressfraktur som skedde...
Svar
0
· Visningar
1 158
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Hej! Fler här som kör LCHF/KETO? Hur mycket har ni gått ner totalt på hur lång tid? Jag har kört till och från i en längre period men...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Tant har börjat få pigmentfläckar så att pannan ser ut som en världskarta på sommaren. Det var första gången förra året så jag gissar... 2
Svar
23
· Visningar
2 126
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Någon som är grym på brun utan sol? Har inte använt sen 2013 och då var det skitfint och jämnt (har kollat gamla bilder så det är inte...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka