Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
Hemmet Jag har ganska många CD (runt 200 kanske) som tyvärr bara ligger i en låda just nu. Jag har en idé om att göra något kreativt med själva...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Vilka mäklare lägger inte upp några objekt på hemnet? Känns som att det är väldigt dåligt med objekt ute nu. Finns det någon sida som är...
Svar
8
· Visningar
9 998
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag behöver ha lite av en "ny start" då det har varit/är en jobbig tid. Nu ska det fräschas upp här hemma, allt är orginal från -87...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag har insett att det behövs både insynsskydd och lite skugga till växterna nu när solen börjar vara uppe längre stunder varje dag! Man...
Svar
7
· Visningar
13 491
Senast: Prosit
·
Hemmet Har köpt en liten etta på 40 kvm som nu ska renoveras. I vardagsrummet är det stavparkett i Ek som ska slipas och oljas. I hall/kök så...
Svar
1
· Visningar
1 221
Senast: Boerperd
·
Hemmet Dottern vill måla sitt lilla rum med varmrosa kortsidor. Det förutsätter nog ljusa långsidor, men hon vill absolut inte ha vita eller...
Svar
2
· Visningar
3 167
Hemmet jag och sambon tänkte lägga in nytt parkettgolv i vardagsrummet, just nu ligger det en sliten stav-ekparkett från 50- eller 60-talet som...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Maran
·
Hemmet Är det någon som har panelskivor på väggarna hemma? Är de lätta att sätta upp? Jag tänkte "fuska" i hallen med att sätta panelskivor...
Svar
11
· Visningar
5 665
Senast: QuickStar
·
Hemmet ...hur gör man då för att få det mysigt? Det är bara att inse att jag har ärvt pappas fingrar, och de är bättre på att asfaltera igen... 2
Svar
20
· Visningar
7 325
Senast: lizan
·
Hemmet Jag ger snart upp. Även de tåligaste växterna dör i min vård. Utomhus i rabatter frodas det men i krukorna inne så går det bara inte... 2
Svar
27
· Visningar
8 585
Senast: eyz
·
Hemmet Jag har en Ikea säng i typ ekfaner som jag vill måla vit. Vad ska jag tänka på? Måste jag slipa först? Vad ska jag använda för färg...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Andorra
·
Hemmet Har tvättat ett par gamla sammetsgardiner som suttit uppe i evigheter (...inte hos mig) De ser nu då ut som krossad plysch...... Hur...
Svar
3
· Visningar
17 830
Senast: Petunia
·
Hemmet Kan man förvara något annat än dammråttor under en Malm-säng? Vi har en helt vanlig Malm-säng från IKEA. Jag har länge letat efter någon...
Svar
13
· Visningar
17 346
Senast: Mynta2
·
Hemmet Jag har letat men tycks inte hitta några träsiffror, bokstäver finns det gott om på olika sidor. Men nu vill jag aldrig inte ha...
Svar
2
· Visningar
2 179
Senast: NotlikeI
·
Hemmet En av mina stora drömmar här i livet är att köpa ett gammalt torp och renovera, som jag och min dotter ska ha som hem. Är det någon som...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: Koltinna
·
Hemmet Jag ska sätta upp långa hyllor för böcker=de måste alltså tåla rätt mycket vikt. Var köper man billiga men hållbara hyllplan (gärna även...
Svar
2
· Visningar
2 966
Hemmet Vi håller som bäst på att försöka fundera ut hur vi ska ha det i vårt blivande sovrum. Jag har sedan länge bestämt att någon vägg i... 2
Svar
20
· Visningar
7 244
Senast: Sar
·
P
Hemmet Blir snart tokig... letar efter ett Ikea-skåp som jag tror är menat för vardagsrum - typ som överskåp till en bokhylla eller dylikt -...
Svar
6
· Visningar
1 887
Senast: EmelieR
·
Hemmet När jag hör ordet våtrumsmatta ser jag framför mig bilden av en sån där plastmatta i nån plastig pastell färg, enfärgad eller med ett...
Svar
9
· Visningar
23 382
Senast: zazzarazz
·
Hemmet Sambon fyller 30 om några veckor och ska ha stor fest. Vi ska ha ett par olika tårtor, bla en blåbärstårta med blåbär o vanilj inuti och...
Svar
8
· Visningar
9 882
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka