Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Varje gång jag använder duschen här hemma så luktar det unket från avloppet i flera dagar efteråt. Jag duschar i princip 1 gång/vecka...
Svar
9
· Visningar
19 038
Senast: cinna1
·
Hemmet Ska flytta till hus och behöver verkligen lite råd om tapet och färgval. Jag har planerat att vardagsrummet ska gå i svart och vitt så...
Svar
18
· Visningar
4 004
Senast: Modett
·
Hemmet sådana här Länk var får jag tag i dom i sverige :confused: har googlat så fingrarna blöder :crazy: eller inte riktigt men nästan :(
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: fragansia
·
Hemmet går i husköpartankar... för ett år sedan hittade jag min drömmlägenhet, en 3 rummar i ett radhus på lämpligt avstånd till staden, tyvärr...
Svar
19
· Visningar
1 799
Hemmet Nu är det verkligen dags att göra vårt sovrum till ett trivsamt rum, men jag vet inte alls hur jag vill ha det, lite tips på...
Svar
7
· Visningar
7 399
Senast: lady_vip
·
Hemmet "Här kan ni skapa Er drömgård. Möjligheterna finns då de flesta stora sakerna är klara i bostadshuset dock återstår en del till Ert eget...
Svar
12
· Visningar
1 591
Senast: Centaur
·
Hemmet Ska iväg till ikea i dagarna och tänkte höra vad ni tror om detta: Expedit görs ju i flera modeller o hade tänkt köpa mej en sån här ...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Kaki
·
Hemmet Jag har en gammal bäddsoffa som det inte går att ta av klädseln på och det är i stort behov att tvättas. Vet att jag hört någon gång att...
Svar
8
· Visningar
3 449
Senast: Rie
·
Hemmet Jag har ett problem, det är såpass stort att jag t om loggar in här igen efter ca 2 månaders uppehåll ;) Jag har beställt...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: tanten
·
Hemmet Jag och blivande sambon letar ny säng, hans svackiga (men ack så sköna:love:) 120-bädd sjunger på sista refrängen och får förmodligen...
Svar
2
· Visningar
6 030
Senast: Elinkan
·
Hemmet Just en sådan är jag ute efter. Ni kanske minns de där "trädgårdskorgarna" som fanns förut som mätte över en meter på höjden ? Nåt åt...
Svar
7
· Visningar
5 184
Senast: Poxz
·
Hemmet Jag har en kanin som ibland pinkar utanför lådan som jag är lite trött på. Jag har gammalt fint trägolv som för närvarande är ganska...
Svar
10
· Visningar
3 624
Senast: Brandgul
·
Hemmet hmmm, har tänkt bygga upp ett lager med bra att ha produkter här hemma, men när jag gick i butiken kom jag inte på nått.... köpte i alla... 2
Svar
24
· Visningar
3 523
Hemmet Vi skulle sätta upp en hylla i sovrummet idag och råkade då borra rätt i en elkabel - säkringen gick och som tur var fick sambon ingen...
Svar
9
· Visningar
7 650
Senast: lady_vip
·
Hemmet Min lägenhet (br) är minst sagt sliten och nu har jag tänkt att iaf pigga upp den lite. Köket är den plats där det är minst väggyta så...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: Zewz
·
Hemmet Har varit ute och letat förkläde, i vaxduk. hittar massor med tygförkläden, men det har jag, jag vill ha ett vaxat när jag diskar...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Zewz
·
Hemmet Okej, jag ska börja från början... När sambon köpte vår lägenhet sommaren 2008 var jag med honom och kikade eftersom vi såklart...
Svar
2
· Visningar
9 430
Senast: Anna
·
Hemmet Är det någon som har lagt in sådant golv som ligger under 100 kr per kvadrat? Är det bara skit som många säger eller kan det duga till...
Svar
11
· Visningar
2 975
Senast: Ramona
·
Hemmet Vill ha tag i prydnadskuddar till min säng men vet inte riktigt vilken färg jag ska ha på dem. Tre väggar är vita och en är fondvägg...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Mirre
·
Z
Hemmet Jag köpte en färdigkokt och griljerad julskinka till jul,la på ny griljering och in i ugn på nytt till julafton,, nu undrar jag hur...
Svar
3
· Visningar
22 228
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka