Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Kunde inte låta bli att skratta när denna lilla ruta kom upp. Vad i sjuttsingen har jag nu varit inne på. Men nu till problemet...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: Splittan
·
IT & mobiler Jag använder firefox normalt, men är så irriterad på att inte få IE att funka. Jag använder internet explorer 6.0, operativsystemet...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: nidron
·
  • Låst
IT & mobiler Hindra Kreles från att smita ut ur hagen :D Spela
Svar
16
· Visningar
1 559
Senast: Gnist
·
E
IT & mobiler Ja, nu startar jag min tredje tråd. Denna gången har jag en fråga angående ett program vars namn jag sökt på, och ej finner något...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Har fått en mp3-spelare och vill ju förstås ha lite musik på den. Men hur gör jag? Låtarna ligger ju på vanlig skiva i nuläget, hur gör...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: athena
·
IT & mobiler Seriöst, jag får psykbryt på nya Windows Media Player! Hur får man fram hela biblioteket "som vanligt"? :confused: :mad:
Svar
4
· Visningar
743
Senast: LLaika
·
B
  • Låst
IT & mobiler Ja, nu är jag lite förvirrad, har lyckats med att sätta ihop en film på Movie Maker . Problemet är när jag ska ladda upp det på någon...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Håller på att ändra om ett gratisforum till min WoW guild, försöker fixa sådana rader som finns på bilden (rött) men hittar inte dem i...
Svar
1
· Visningar
1 063
·
G
IT & mobiler Hur gör man lite större mellanrum i HTML? Jag har suttit o letat på html-guider men inte hittat något. Jag ska lägga några länkar på... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 780
Senast: glee
·
E
  • Låst
IT & mobiler Nu har jag använt sökfunktionen och jag hittar ingenting! Jag behöver nu ha reda på hur jag går till väga för att komprimera filmklipp...
Svar
1
· Visningar
1 452
·
D
IT & mobiler Online finns det flera spel som kan vara enkla eller ställa till problem. Här kan vi ta upp dessa.:rofl: :angel: Hur klarar ni det här...
Svar
9
· Visningar
951
D
  • Låst
IT & mobiler Finns det någon lista någonstans hur många inlägg man måste vara för att vara kravlare, hoppare, sjärnhoppare och allt vad de heter...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: dorisdoris
·
H
IT & mobiler Min bror är väldigt utstött, och på sistonde har det ringt hit killar i tid och otid, allt från 6 på morgonen till 23-tiden på...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: moiran
·
E
  • Låst
IT & mobiler Jag behöver lägga upp några filmer (den längsta omkring 2,5 minuter lång) på nätet, filmerna är på ett par hästar som ska säljas...
Svar
1
· Visningar
689
·
IT & mobiler Har lite problem med min privata mail. Lämnar aldrig ut adressen till några sajter eller så. Enbart mina närmaste har adressen. Den...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: meodeo
·
K
IT & mobiler Får bara inte detta att fungera. Jag har tagit min DLINK DWL-900AP+ och satt den som wirelessclient på en av våra stationära...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Kuckeliku
·
C
IT & mobiler Någon som har det? Vart laddar man hem det? Och hur funkar programmet? :banana:
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: DancingFox
·
IT & mobiler sen står det infected throug: Mozilla 4.0 och massa saker efteråt. någon annan stans såg jag att det stod Trojan något. så detär...
Svar
5
· Visningar
672
·
S
IT & mobiler Vi har köpt en nya data för ca 5 månader sedan... den har funkat super tom igår... den har blivit såååå långsam tar lång tid när man tex...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: replica
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att formatera om min dator. Jag har hela tiden tänkt be om hjälp med att göra detta, men nu funderar jag på om...
Svar
1
· Visningar
770
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?