Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har nyss tagit upp det här, inte alls barnsliga spelet ;) igen efter att inte ha spelat det på många år. Är det nån annan som spelar...
IT & mobiler
suck ja d står rätt...ja får snart spel alltså..köpte den ny förra året o nu låter d som om den ska gå igenom väggen..haha.har öppnat o...
IT & mobiler
Sitter på lasarettets dator nu och skulle behöva komm in på min hotmail, men den sidan är spärrad här.. Finns det på något vis möjlighet...
IT & mobiler
Jag fick idén från Sketchup tråden att det kanske skulle gå att göra en 3D version av en sadel i det programmet, men efter att ha frågat...
IT & mobiler
Har köpt en d-link DI-624. Installerade den efter programmet som kom upp men får inte det till att funka. Jag ser det trådlösa nätverket...
Juridik & Ekonomi En präst har 100% tystnadsplikt enligt lag.
Även om någon kommer och erkänner mord, misshandel eller övergrepp på barn blir en präst...