Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag bytte anti-virusprogram idag och kan inte längre se rörliga virus. Hade inga som helst problem med det jag hade innan (Kaspersky)...
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: Ragatan
·
A
IT & mobiler ... är det ens möjligt? Har ett Illustrator men vill ha nåt som är mera för att göra ritningar (hus etc) i. Vad finns för något? Nåt som...
Svar
3
· Visningar
2 411
Senast: ang
·
B
IT & mobiler jag har mina länkar i explorer ordnade efter hur ofta jag använder dom, har alltså dragit runt dom till en bekväm ordning.. men nu idag...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: BeastieBabe
·
C
IT & mobiler Kan man bearbeta och hantera foton på gimp?
Svar
1
· Visningar
669
Senast: nidron
·
IT & mobiler och nu nar jag trycker Alt+134 som for stackars mej ska bilda ett å, sa tycker min sida att det betyder bakat. Varfor????? Jag saknar...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Vart kan jag hittta det på nätet? Eller är det bara "köpeprogram" som gäller när man har Mac? Gärna något hyggligt enkelt program...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: moli
·
IT & mobiler jag har fått en cd-rom med en hemmagjord film på. men jag kan inte öppna filerna? det står att de öppnas med okänt program och jag är...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Vet ni hur man sparar om filer på Windows Movie Maker så att man kan se dom i Windows Media Player? Skulle verkligen behöva hjälp med...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: LSD547
·
G
IT & mobiler Jag ska skaffa internet hemma nu, det finns tyvärr inte bredband i huset så det måste gå via telejacket.. Ni andra som har så, vad...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Tassetass
·
S
IT & mobiler Jag vet inte vad jag lyckades med men adressfältet försvann .. jag får gå via en msn-länk och söka för att huvud taget komma från...
Svar
5
· Visningar
1 899
Senast: glee
·
M
IT & mobiler Hej! Total novis på CSS är jag, men jag har lyckats mecka med en extern css-mall. Den fungerar. Men en grej får jag inte till! :crazy...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: moiran
·
IT & mobiler Eftersom vår dator inte har något äkta Windows, får jag varje gång jag startar datorn ett meddelande om att så är fallet. Jag blir...
Svar
10
· Visningar
806
·
IT & mobiler Testa din IQ när det gäller phishing och skumma mailutskick och lär dig varför utskicken inte är pålitliga :)... 2
Svar
23
· Visningar
1 688
·
IT & mobiler alltså..jag är rätt säker på att det är chassifläkten som har fört och för en massa oväsen nu senaste månaderna.. (det kan dock vara den...
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: Zaph
·
IT & mobiler Hur kan en telestation vara ej aktiv,ha alla platser upptagna och inte vara utbyggd på en tidsperiod av ungefär fem minuter. Hur är...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har tagit massor med bilder med min nokia, och har en sladd för att få över dom till datorn, men jag har inget program till datorn...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: meodeo
·
C
IT & mobiler Ska göra ett snyggt blad i A4-storlek, helst fotokvalitet. Sitter nu i PowerPoint, vet inte om det är lämpligt? Det ska se proffsigt ut...
Svar
6
· Visningar
5 546
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Går det att omvandla "vanlig" musik till MP3 i Windovs media player? Hur gör man i såfall?
Svar
4
· Visningar
889
Senast: R8n
·
G
IT & mobiler Någon som använder programmet Marratech? Jag har lite problem med att komma igång.. Har laddat hem programmet och installerat det. När...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: glee
·
S
IT & mobiler Jag vet inte vad som är fel så nån bättre rubrik kunde jag inte komma på.. I vilket fall, jag kan inte surfa på vissa sidor som...
Svar
12
· Visningar
1 084
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka