Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler De senaste dagarna har Comhem haft stora problem med e-posttjänsten. Enligt Comhem ska det mesta nu fungera igen, men det gör det inte...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: cissiny
·
N
IT & mobiler Frågar här eftersom ni säkert är mer tekniska än seniorerna ;) Hur får man en rörlig bild vid sitt användarnamn på msn? Har testat att...
Svar
10
· Visningar
3 842
Senast: tjohej
·
IT & mobiler Hur rensar man så att man får bort sidor man varit på uppe i adressfönstret? Den man trycker på så kommer det ner vilka senaste sidorna...
Svar
11
· Visningar
8 009
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler det har h'nt n[got riiiktigt skumt med mitt tangentbord. WHAT TO DO!
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Silverstol
·
S
IT & mobiler Om man har en bakgrund på en sida och sedan själva sidan med text, banner m.m. i mitten, hur kodar man? Jag vet att det krävs...
Svar
15
· Visningar
875
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Betapet ligger nere :( Vad ska jag nu fördriva tiden med? Finns det någon annan sida med liknande som betapet tro? Tycker det är så...
Svar
12
· Visningar
983
Senast: Andrea1
·
IT & mobiler Den kom i morse via automatiska uppdateringar till min dator. Jättefint blev det :) Vad tycker ni?
Svar
13
· Visningar
997
Senast: nidron
·
IT & mobiler Någon som vet om man kan ladda hem detta hemside prog?
Svar
6
· Visningar
876
·
IT & mobiler Nu har det hänt något. :crazy: När jag sätter i en skiva (spel, musik, whatever) i datorn hittar inte datorn skivan, utan säger att...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler Har nyligen köpt en ny dator. Laddade nu ner .pdf-filer som jag behöver titta på inför min tenta på onsdag, men programmet vägrar öppna...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: flugskit
·
E
IT & mobiler nån som vet hur man tar en stillbild från en film man har i media playern? Vet att det är lättåtkomligt men just nu hittar jag inte !
Svar
16
· Visningar
1 920
Senast: CallMeAce
·
M
IT & mobiler Det poppade upp en ruta med texten "Nätverksavkänning-Nytt nätverk upptäckt" och den bad mig välja säkerhetsinställningar. Jag har inte...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: mizz
·
IT & mobiler Hur gör man? :o Tycker att jag farit runt jorden men väl i Göteborg händer inget särskilt när man sparar. Fattar inte, känner mig...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Zaga
·
H
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill göra en egen bakgrund?
Svar
1
· Visningar
642
Senast: nilema
·
S
IT & mobiler Jag har haft e-mail i elva år och har aldrig fått några konstiga skräpmail. Uppdaterade virusprogram etc för en dryg månad sen och sen...
Svar
17
· Visningar
1 423
·
A
IT & mobiler Jag har själv ett par hemsidor men skriver allt i HTML och har gratiswebplatser där jag skapar filer och skriver direkt på servern vad...
Svar
6
· Visningar
958
·
E
IT & mobiler Min kompis berättade att hon hade ett program på datorn där man kunde öva på glosor typ? Man skriver in ordet på både franska o svenska...
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: Saybia
·
N
IT & mobiler Jag är helt novis vad det gäller hemsidor och har gjort en enkel med hjälp av ett hemsideprogram ( jag vet att det är fusk :rofl: , men...
Svar
5
· Visningar
1 206
·
B
IT & mobiler på pinball-spelet som finns på datorn har jag lyckats göra dom där runda sakerna röda, men aldrig nästa färg! håller på att bli galen...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Beyliitah
·
S
IT & mobiler Alltså hur klarar man den första spökborgen?? Den där man hoppar på ett sånt P och går in i en blå dörr, vad ska man göra i den blåa...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: Jezzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka