Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Hur rensar man så att man får bort sidor man varit på uppe i adressfönstret? Den man trycker på så kommer det ner vilka senaste sidorna...
IT & mobiler
Har nyligen köpt en ny dator. Laddade nu ner .pdf-filer som jag behöver titta på inför min tenta på onsdag, men programmet vägrar öppna...
IT & mobiler
Det poppade upp en ruta med texten "Nätverksavkänning-Nytt nätverk upptäckt" och den bad mig välja säkerhetsinställningar. Jag har inte...
IT & mobiler
Min kompis berättade att hon hade ett program på datorn där man kunde öva på glosor typ?
Man skriver in ordet på både franska o svenska...
IT & mobiler
Jag är helt novis vad det gäller hemsidor och har gjort en enkel med hjälp av ett hemsideprogram ( jag vet att det är fusk :rofl: , men...