Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det fler än jag som har svårt att komma in på Bukes hästannonser efter senaste uppdateringen? Sitter med ADSL och 1,5år gammal...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: MoQ
·
IT & mobiler Är det bara att köpa en för några hundralappar och sen fattar man hur man ska föra över musikfilerna eftersom det bara finns ett sätt...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Jag vet inte vad alla smileys betyder som jag har på min mobil..... Någon som vill hjälpa mig. Jag använder enbart :-) som betyder...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Ninnie
·
C
IT & mobiler Någon som har den där som man typ döper en "fil" till på typ en länk som man sedan lägger ut typ på en annan plats på samma sida, så när...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: CHW
·
IT & mobiler Nån mer som har problem att komma in på ZippyVideos idag eller har mitt konto fursvunnit därifrån kanske?
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Veronika
·
M
IT & mobiler Har nu fått ordning på batteriet och så men nu kommer nästa problem, ska lägga in musik. Första gången jag kopplade i den kopierade den...
Svar
11
· Visningar
985
L
IT & mobiler skulle vilja bränna film så man kan titta på DVD:n och TV:n sen. Har filmat lite i ridhuset och har fått in filmen i datan, men sen...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur får man bilderna man tar från mobilen till datorn att bli JPEG-bilder (eller jpg eller vad det heter :o ), och inte filer? Jag...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: Silverstol
·
S
IT & mobiler jag letar efter ett program (gratis) där det går att "klippa och klistra" med musiken, t.ex. ta en del av en låt och klippa ihop den med...
Svar
2
· Visningar
6 647
Senast: skreien
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp! Jag har laddat upp min hemsida till en gratisserver på nätet via ett ftp-program. Kruxet är att många av mina...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Sophia_
·
F
IT & mobiler Visst kan man ladda ner realtone-ringsignaler till den modellen? :confused:
Svar
9
· Visningar
854
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Hur gör man om man har publicerat en hemsida på nätet och sedan vill att den ska komma upp om man söker på t ex Eniro, Google osv? Har...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler När ja fick min videokamera köpte ja även en usb sladd till. Sladden funkade perfekt o jag kunde lägga över filmerna på datan utan ngt...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Scarlet
·
C
IT & mobiler Jag har glömt bort min FTP adress. Hur tusan skrivs en sån? :o :rofl: :angel:
Svar
3
· Visningar
629
Senast: Cronis
·
IT & mobiler humm... jag har gjort en hemsida, som jag skulle vilja ha på nätet. hur funnkar det egentliugen? Jag har ju sidan och alla delar av...
Svar
13
· Visningar
1 076
Senast: PrittePuff
·
S
IT & mobiler Hej! Hade lite svårt att veta vilket forum jag skulle vända mig till och hoppas jag kan få svar på min fråga här! Jag skulle vilja...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: 300hk
·
IT & mobiler Ladda upp 3gpp filmer förutom photobucket? Filmerna bara hackar sig där..
Svar
1
· Visningar
605
Senast: ii-ssa
·
IT & mobiler finns det någon stans där man kan göra en hemsida , fast att det stå på svenska..???? :)
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Zeeke
·
N
IT & mobiler lite nyfiken på om det är fler än jag här som kör linux på heltid? har kört linux i ca 1år nu och hunnit testa en hel del dist's som... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 159
Senast: Luxi
·
IT & mobiler Kommer att få en beg 19tums skärm av bror, har en platt skärm nu, ganska liten.. 15 tum? Men vilken ska jag välja? Kan man ha dubbla...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka