Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

K
IT & mobiler Vill någon vara snäll å hjälpsam å förminska denna bilden? Så jag kan ha den som avatar..? :angel:
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Krati_Gutti
·
S
IT & mobiler Vad för program spelar upp dessa filer?
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Snicks
·
Y
IT & mobiler Jag har en fil som inte går att ta bort, när man trycker på ta bort, kommer det upp en lapp där det står: åtkomst nekad. Hur får man...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: slice
·
S
IT & mobiler kommer i från? Alltså är det lätt att spåra upp från vilken data som den är skickad från? Tror det är från en hotmail. Och kan man även...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Mynta2
·
M
IT & mobiler har hänt tre gånger på två dagar nu, att helt plötsligt börjar en låt spelas (samma låt) å håller på i ca 15 sek. Förstår inte varför...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: meodeo
·
I
IT & mobiler Jag skulle vil´ja veta hur länge man kan ha en dator i vänteläge ? Istället för att stänga av den
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Isidor
·
A
IT & mobiler Här kommer ett smått makabert spel: Kittycannon 1536 ft har jag som rekord än så länge
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Eweliina
·
IT & mobiler Var inte FÖR elaka nu bara! :angel: :devil: Laddade hem programmet igår och fattade nada på hela natten. NU förstod jag plötsligt hur...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: Granz
·
IT & mobiler Håller på att tanka ner betan nu. Är det någon här som testat den? Är den FÖR instabil för att ens bry sig om?
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Olius
·
M
IT & mobiler vet någon vart man kan göra det? Hittar bara den nyaste versionen och den är bara för xp. Tacksam för hjälp! :bow:
Svar
2
· Visningar
852
M
IT & mobiler Nån som vet VAR man kan hitta vad för sidor som surfats till? Alltså, på varje användares dator går det ju att radera, men infon lär ju...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Magdalena
·
H
IT & mobiler visst fanns det en sida som hette medryttare.nu? är det bara för mig den inte funkar längre eller är den helt nerlagd? eller har jag fel...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Mynta2
·
P
IT & mobiler Jag fatatr ingenting :eek: :D Ni vet sånna bilder, typ när man klipper yt en häst`s huvud och sätter på en strand m.m Hur gör ni som...
Svar
16
· Visningar
2 574
IT & mobiler från bmp till jpg! Vilket program ska jag använda? I Paint blir det så himmlans fult hela tiden!
Svar
2
· Visningar
739
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Gjorde det tidigare då jag la in bilder men efter den kraftiga hjärnskskningen jag fick från ridolyckan kommer jag inte ihåg hur jag...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: haringenfantasi_
·
IT & mobiler uhm..kanske lite konstig fråga men är det nån som vet hur man laddar ner tex spel till xbox?
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: *star
·
P
IT & mobiler Om man ska göra ett kollage i photoshop. Och man har en häst t,ex med en massa annat i bakgrunden , grimmor m.m. Hur tar man bort det så...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: shattis
·
IT & mobiler vad sjutton heter det programmet som brukar finnas på datornerna?? jag har bara powerpoint i huvudet. men det är lite fel.. vet någon?
Svar
4
· Visningar
929
Senast: lis1e
·
U
IT & mobiler När man skriver i adressraden kommer det ju upp va man varit innan kan man ta bort det?
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: ULN
·
IT & mobiler Nu har jag gjort nåra jättefina :angel: kollage som jag skulle vilja visa alla bukare och mejla till mina kompisar.. Men det går inte...
Svar
4
· Visningar
1 737
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24