Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
kommer i från? Alltså är det lätt att spåra upp från vilken data som den är skickad från? Tror det är från en hotmail. Och kan man även...
IT & mobiler
Nån som vet VAR man kan hitta vad för sidor som surfats till? Alltså, på varje användares dator går det ju att radera, men infon lär ju...
IT & mobiler
visst fanns det en sida som hette medryttare.nu? är det bara för mig den inte funkar längre eller är den helt nerlagd? eller har jag fel...
IT & mobiler
Om man ska göra ett kollage i photoshop. Och man har en häst t,ex med en massa annat i bakgrunden , grimmor m.m. Hur tar man bort det så...
Hundavel & Ras Med just den här texten kan man även beskriva min ras - Rhodesian ridgeback och jag misstänker att de som råkat ut för otrevliga RR (och...
Hästmänniskan Vad gäller försäkring och veterinärvård så kan olyckan alltid vara framme och det kan bli hiskeligt dyrt. Skador som inte är livshotande...