Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag vill inte ha de tråkiga mallarna som spray erbjuder utan jag har sett andra som har skitsnygga bakgrunder, det vill jag också ha men...
IT & mobiler
Har xp i min dator. men det krånglar när man ibland ska starta den den hittar inte en del filer. Men jag har inte skivan till det xp som...
IT & mobiler
Jag försöker skapa tabeller för att hantera resultat. Jag har gjort en tabell som heter Tavling och som består av Id, namn på tävlingen...
IT & mobiler
Vi har fått en DVD-spelare och det är jättekul! :) Vi har ju DVD-spelare i datorerna, men det är kul att kunna titta i TV:n. Men det är...
IT & mobiler
Tänkte köpa ett domännamn, men jag kan inte komma på vad jag ska ta! Det är en sida med djurporträtt i blyerts. Men vad sjutton ska jag...