Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, problemet har gått så långt att jag känner att jag måste fråga här.. Jag har haft kliande utslag över hela kroppen i två månader...
Svar
14
· Visningar
9 328
Senast: Gracianya
·
Kropp & Själ Min man har åkt på något i sin handled. Han har haft ont i flera månader och sökte till läkare men dom ville inte titta på honom utan...
Svar
8
· Visningar
11 020
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag låg med en kille, vi hade kondom. Men inte när jag sög av honom. Nu kan det vara så att han har klamydia. Men hur testar man detta i...
Svar
12
· Visningar
3 075
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag har problem och kanske måste söka hjälp. Men för vad och vart vänder man sig? Jag har ganska så fullt upp...
Svar
2
· Visningar
4 612
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Luddig rubrik, men men! Pojkvännen har riktiga problem med sina ben (nedanför knäna), konstant värk och masserar man så känner man...
Svar
17
· Visningar
1 963
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Vad är det? Hörde en dam på radion förklara att hon var just en sådan. Skulle jag därmed kunna kalla mig kött-vegetarian? Jag... 2
Svar
23
· Visningar
3 039
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Har aldrig förstått varför folk går runt och mår dåligt bara för att hösten kommer. Men nu för andra året i rad känner jag att jag är... 2
Svar
38
· Visningar
2 401
Senast: fred
·
Kropp & Själ Jag är vegetarian, djurvän och jag tycker inte att det är självklart att djur är värda mindre än människor. Nu har jag fått veta att det... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
12 871
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hur, när och var gör ni det? Vad får ni ut av det? Jag borde börja men tycker att det låter lite överskattat... Hur kan saker och ting...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Hej! jag undrar om det finns nån som provat spraya på häst glansmedel på sitt egna hår? kan det vara dåligt på nått sätt?
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: mariposa
·
Kropp & Själ Detta förklarar varför min lillebror ser tio år äldre ut än mig och ger mig ytterligare ett argument för att han ska sluta röka. Förr...
Svar
8
· Visningar
1 339
Kropp & Själ Varje gång som jag är på salong, så gråter jag. Varje gång!! Det är en fruktansvärd pina, och jag överdriver inte om jag säger att jag... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 149
Senast: Tingeling
·
Kropp & Själ Jahap, jag var hos tandläkaren förra veckan och har fått mitt första lilla hål:meh: Jag har egentligen inget emot sprutor men i munnen...
Svar
14
· Visningar
2 010
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Ska ta ut min p-stav i veckan, och undrar vad jag ska välja nu.. Har haft stav i 4,5 år och det fungerar inte längre, blöder 3-4...
Svar
15
· Visningar
2 826
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag som har värk lite här och där,tror ni jag hade kunnat få lite lindring av en massagestol/dyna?...Har även funderat på en sådan där...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Min farfar dog igår morse. Han har varit sämre ett litet tag och i onsdags blev det paliativ vård (alla mediciner togs bort och han...
Svar
15
· Visningar
3 031
Senast: Lycanthrope
·
Kropp & Själ Jag äter p piller ortonett novum , och jag får aldrig mens av dom. Har ätit dom i 6 månader nu, och varje "mensvecka" så blöder jag...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Kollegan slet av hälsenan för 1.5 år sedan. Nu har hon känningar i den men kommer inte iväg till doktorn. Och hon är dörädd att få ett...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Kortfattat för att ni ska få en översikt... För drygt 6 år sen var jag med om en olycka där jag råkade på en hästhov i ansiktet...
Svar
9
· Visningar
6 497
Kropp & Själ Såg nyhetsmorgon tv4 i söndags. Där var då en människa vid namn Karin Björkegren/ Jones med och berättade om oljor till hela kroppen... 2
Svar
24
· Visningar
4 709
Senast: steril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka