Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som går/har gått på DBT? Som kan dela med sig av sina erfarenheter? Jag är nu inne på "orienteringsfasen" och hittills har det... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 674
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha stöd för bysten när jag sover. Vanlig BH med byglar skaver eller glider runt trots att de är utprovade i affär...
Svar
13
· Visningar
6 532
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Alla är vi unika, vi har haft olika uppväxter, olika kulturer m.m. Allting påverkar ju hur man är och hur man värderar saker - och ens... 2
Svar
32
· Visningar
3 074
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda som lider av detta, men behöver verkligen tips, råd och hjälp nu! Sätter varje morgon 10 alarm med... 2
Svar
32
· Visningar
16 571
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hur mycket ska man egentligen lägga sig i sina grannar när man bor i lägenhet? i 20 minuter nu har det varit ett bråk i längenheten...
Svar
12
· Visningar
2 533
Senast: KungTulle
·
Kropp & Själ Hej! Ngn här som lider/lidit av ansträngningsinkontinens? Har ni blivit "friska" genom endast knip/bäckenbottensövningar eller har ni... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 710
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att få mer klarhet i Karragen/Karragenan? Är det skillnad på dessa? Vad är det för skillnad? Har fått...
Svar
5
· Visningar
2 023
Senast: KaffeKask
·
Kropp & Själ De flesta i min omgivning intygar dyrt och heligt att de bara köper svenskt fläskkött. Eller håller tyst/duckar... Här brukar det... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
11 614
·
L
Kropp & Själ Jag drar för andra gången i mitt liv strl 48- och ÅTERIGEN!!- vill jag kräkas på "XLNT" "Big is beutiful" och annat..... Hur svårt kan... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 984
·
Kropp & Själ Vad använder ni för foundation? Vilka kan ni rekommendera, och tvärtom, vilka vill ni absolut inte rekommendera? Vad ska man tänka på...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Jag har sedan jag fick diagnos på två olika reumatiska sjukdomar börjat fundera runt maten i andra banor. Har läst att man kan äta... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 163
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Kan inte minnas att jag nånsin mått såhär dåligt av att vara förkyld. Blev kall i fredags och misstänker att det utlöste. Blev...
Svar
3
· Visningar
576
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag har åkt på förkylning IGEN (typ 7e gången det här året), och har gjort slut på 2 toarullar med papper idag, näsan är som en öppen...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Är det någon här som rentav donerat ägg? Eller som funderat över det? Eller tvärt om, kanske någon som verkligen inte vill donera ägg... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 984
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Tog hem en app idag som skulle räkna ut kalorier via streckkoden. Kanonenkelt, men det stämde inte. Inte så det felade massor, men det...
Svar
5
· Visningar
1 440
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har läst lite i tråden om barnmorskan och tänkte skriva där men känner att detta håller för en alldeles egen tråd. Jag ser mig... 12 13 14
Svar
261
· Visningar
14 681
Kropp & Själ Upptäcker blåmärken lite här och där, men har inget minne av att ha slagit i. Har tre på ena armen, såg ett på ena handen nyss som jag...
Svar
3
· Visningar
3 353
Senast: Mirre
·
  • Låst
Kropp & Själ Den gamla är full nu. Så nu börjar vi om på ny kula, eller fortsätter där vi är. :banana: 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
88 331
Senast: Blomskan
·
Kropp & Själ Jag har just varit i solen i två veckor. Innebär det att kroppen bildat så mycket D-vitamin att jag kan stoppa undan kapslarna till...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Ja, idag konstaterades det att jag hade en cysta. Och nu undrar jag vad som händer nu? Vad kommer att göras om den inte försvinner av...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka