Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
I en diskution med en kollega tvistade vi om ifall man är sjuk när man är förkyld. Jag anser inte det och jobbar som vanligt, om än inte...
Kropp & Själ
Jag har för mig att jag sett förut att det fanns program där man registrerade det man tänkt planera i måltiden och programmet räknade ut...
Kropp & Själ
Är det någon som vad kan det bero på? Jag vet att man ska tappa 100 hårstrån om dagen men om jag drar med handen genom håret följer det...
Kropp & Själ
Jag ska till min neurolog i februari och ska då be om hjälp med annan medicin eller ett tillägg av annan medicin. Jag har ganska mycket...
Kropp & Själ
Hjälp! Tagit dem en gång tidigare och slutade då pga biverkningar, fick så mycket finnar. Tänkte ge det ett nytt försök så här några år...
Trädgård & Växter Jag hoppas den klarat sig men basilika är enormt känslig. Det är därför den inte står i kylen i butikerna (där de bla har gräslök och...
Hästmänniskan Du kan inte ta honom på prov?
Konstigt egentligen att det är så svårt att köpa häst nu.
Jag trodde i min naivitet att det var köparens...