Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Som börjar med web.telia... Dom är jättesega när man öppnar dom här. Varför?
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Snuffsan
·
R
IT & mobiler Hur kan man göra en hemsida egentligen? Går det att göra den gratis eller måste man betala för den?
Svar
4
· Visningar
839
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Den meningen får jag upp med jämna mellanrum när jag är ute på internet. Det slutar med att jag får stänga ner allt och starta om datorn...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Har plåtat flera kort i ridhuset nu men många är dessvärre väldigt mörka :( och därför av dålig kvalité. Går det att göra de ljusare på...
Svar
2
· Visningar
833
IT & mobiler avsäger sig sitt medlemskap på www.webshots.com? jag hittar det ingenstans! :confused:
Svar
1
· Visningar
733
Senast: gentleknight
·
M
IT & mobiler Jag skulle vilja ha hjälp med att skriva en faktura utifrån hobbyverksamhet (utan moms). Finns det någon mall man kan titta på? Eller...
Svar
3
· Visningar
2 779
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Det tog ett tag innan jag insåg att detta inte var det normala felmeddelandet som brukar komma upp då "the page cannot be found" :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: mathil
·
P
IT & mobiler så fort jag skall öppna startsidan (har telia bredband) så funkar inte det!? alla andra sidor funkar att gå in på förutom två andra...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: meodeo
·
B
IT & mobiler Microsoft Office Student och lärarutgåva 2003 som Siba har för 1390:- kan man köpa den även om man inte studerar, hur kollar dom det...
Svar
4
· Visningar
825
·
A
IT & mobiler Har alldeles förlite att göra på jobbet, någon som har några roliga länkar :angel:
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler Min digitalkamera går det att ta små filmsnuttar med, och de sparas i Quick Time-fomrat (minns inte filändelsen just nu...). Det blir ju...
Svar
19
· Visningar
1 823
Senast: snurpe
·
C
IT & mobiler Hur fungerar den, här på buke? Jag har explorer, å med den fukar det ja som en del vet, kasst ibland, å super ibland... Läs HÄR...
Svar
19
· Visningar
1 349
Senast: månsken
·
I
IT & mobiler finns det nån här som vet vad kabeln från datorn till tv hter så man får ut bilden i tv i stället
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler Om någon ville vara snäll och länka till ngn gratis och laglig sida där man kan lyssna på lite bra musik, gärna ballader.
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag vill ha en Cd brännare, men jag kan absolut ingenting om sådant..typ märken osv..Vad ska jag ha ? Kan tillägga att jag har en så...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler någon som har någon bra internetlänk med hur man gör? installerade det idag men har no idea om hur man för :crazy:
Svar
2
· Visningar
762
·
IT & mobiler Vi har Frontpage på datorn. Sedan tidigare har sambon sin hemsida byggd i denna och publicerad på tripod. Nu har jag gjort mig en egen...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Lilldemonen
·
IT & mobiler Hur många kB/s är det normalt att tanka ner med när man har 8 MB bredband?
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Jag vill hitta en sida där man kan ladda hem smiliesar som man kan ha i sin användarprofil i mailen. Vet någon en bra länk?
Svar
5
· Visningar
821
Senast: zask
·
IT & mobiler Håller på att bygga om sidan i Frontpage och ska snart ladda upp den med något FTP-program. Vet att det finns gratis på passagen och...
Svar
9
· Visningar
1 083
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka