Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kolla min sida, http://web.telia.com/~u36709114/ o jag har lite frågor. Den där lilla kvadraten uppe i vänstra hörnet vill jag ha BORT...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Jezzie
·
C
IT & mobiler Försöker göra ett massutskick till mina kunder från Outlook Express. Alla mail går iväg, tillbaka kommer att det inte går att finna...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: C_L
·
IT & mobiler Som är vass på det här med kort och datorer. Har en bild där jag hemskt gärna skulle vilja bli av med de röda ögonen om de gick. De...
Svar
12
· Visningar
969
Senast: Josefin_S
·
IT & mobiler en tjej mailade mig och ville köpa hästgrejjor, jag skrev ett mail och skickade...fick felmeddelande (Hotmail) och skulle klicka på en...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Mynta2
·
M
IT & mobiler Är det någon som har erfarenhet av det? Har blivit varnad att man skall vara försiktig när man laddar ner saker från bla KaZaA. Min...
Svar
4
· Visningar
2 047
Senast: Moniq
·
IT & mobiler Har några bilder jag behöver minska, men dom går inte att öppna i paint. Varför går inte det??? Hur gör jag för att minska dom då?
Svar
10
· Visningar
869
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Är det någon som vet någon gratisserver där man kan ladda upp filmer? Har min hemsida på geocities men de verkar inte gilla formatet...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Har ej lyckats komma in på min mail på hotmail på säkert över 3 veckor. Om jag väl lyckats så kan man ej läsa mailen .. vad är det som...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Ragatan
·
F
IT & mobiler HUR skall jag få mina bilder att vara ifred?? Det är flera gånger nu som folk använder MINA bilder i annonser för hästar de säljer...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: fredde
·
IT & mobiler Jag vet att det har skrivits en del om det här förut, men jag har inte riktigt fått svar på det jag söker... Så här är det: Jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lilldemonen
·
IT & mobiler Helt plötsligt har min skärm blivit suddig... till och från? :confused: :confused: Hjälp! :cry:
Svar
12
· Visningar
1 034
IT & mobiler Har laddat hem några filmer från DC++ i avi-format (har ingen aning om det är rätt...) när jag skall förhandsgranska dem i mediaspelaren...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Sablar22
·
G
IT & mobiler Ngt fel på hotmail? Har inte kommit in sen i fredags. Börjar bli MKT irriterande!!! Nån som vet varför det är såhär??? :mad:
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Gargamella
·
E
IT & mobiler Vill ändra avsändare när jag skickar mail! Vart gör jag det?
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: ecssory
·
IT & mobiler Finns det något av standardprogramen som man bara kan mata in olika "ord" och sedan få dom i alfabetisk ordning?? :rofl: Nån som fattar ?:D
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: martha
·
IT & mobiler Hur gör man upphöjda siffror i Word? Något snabbkommando? Jag hittar 1-3 under Infoga Symbol, men 4-9 och 0 då? De siffror jag snackar...
Svar
3
· Visningar
36 949
Senast: starcraft
·
M
IT & mobiler Jag har problem med oönskade blankrader och blankstycken som dyker upp i word när jag redigerar mitt dokument. Jag författar på en...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Millz
·
S
IT & mobiler Sitter och håller på med en ny layout. Alla sidor styrs av css mallar. Problemet är att i tabellerna blir texten fet, fast jag inte...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Testa min sida här... trots att jag inte har några bilder eller nåt, laddas innehållet i stora ramen väldigt segt! fattar inte varför...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: SweetMelody
·
A
IT & mobiler När jag ska lägga upp en bild i ett inlägg så den syns direkt i det blir den jätte liten (typ 5*5 cm). Hur föstorar man den???
Svar
9
· Visningar
915
Senast: AtletShipping
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka