Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag skriver in ett ord som börjar på tex t så kommer alla ord på t jag tidigare sökt på. Hur får man bort det?? Irriterande att...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Monochrome
·
M
IT & mobiler Vad har hänt egentligen? :crazy: Gick ifrån datorn en stund, o när jag kom tillbaka hittade jag en mapp uppe full med bilder på...
Svar
16
· Visningar
1 130
Senast: vilse
·
IT & mobiler Försvinner allt då? Om jag vill spara t.ex. bilder eller andra filer, måste jag då bränna över de till en diskett/skiva? Jag är helt...
Svar
6
· Visningar
3 406
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Nu äntligen funkar scannern, men det går inte att spara bilden. :crazy: När man valt var man ska spara den och sådär och ska klicka...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Jag har bränt en kopia av arkivmappen i Outlook för att kunna lägga in det i den bärbara datorn. Men när jag försöker öppna filen så får...
Svar
3
· Visningar
1 489
Senast: lizzie
·
R
IT & mobiler Jag har tagit några foton på en kompis hund med min digitalkamera, men nu har hunden fått vita ögon istället för röda (som det brukar...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: hingstligan.se
·
IT & mobiler Har en hemsida för vårt företag. Nu när jag uppdaterat sidan får jag inte länkarna inom sidan att funka som de ska. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: hingstligan.se
·
IT & mobiler Min dator är knäpp... Jag kan inte öppna länkar i nytt fönster, det kommer upp en helt vit sida utan någonting på. Väldigt irriterande...
Svar
1
· Visningar
786
·
IT & mobiler Vars ska jag hitta nånstans att jämföra ADSL-erbjudanden som ramlar in, vilket är "bäst"? Visst finns det en hemsida där man kan kolla...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Haukur
·
C
IT & mobiler Pratade med en av mina fotokunder, som fått bilder i original på CD-skiva. Hon hade försökt byta namn på en bild, i Photoshop, och då...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: slice
·
M
IT & mobiler Hur för man över bilder från digitalkameran till datorn? Jag kan allt utom just vart man ska sätta den där sladden i datorn. Vet att vi...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: gul_zebra
·
F
IT & mobiler har lite frågor.. Har tömt datorn nu.. men kan man få massa virus från t.ex. Kazaa fast att man har både brandvägg och antivirus-skydd...
Svar
15
· Visningar
1 309
·
IT & mobiler Jag hade problem med internetanslutningen igår natt, och ICQ-blomman blev grå. Den är fortfarande grå trots att jag nu har en korrekt...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Har laddat hem en hel del avsnitt av kvinnofängelset och tänkte försöka få ihop hela serien. Många avsnitt är dock väldigt mörka, ibland...
Svar
10
· Visningar
978
·
Y
IT & mobiler ...För den här gamla datan. en kompis skickade 14 låtar åt mig över MSN. den filen (?) kom som Zip fil. ja tryckte på zipen och nu...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Nittan
·
T
IT & mobiler Tidigare har min dator sparat alla lösenord. Men nu har den lagt av med det. Jag vet att jag en gång hittat inställningen för det, men...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Tippan
·
IT & mobiler Sitter och jäklas med detta för*nade program och snart åker burk- :devil: eln ut. Varför ändrar programmet om mina siffor till ett...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Min dator har lagt av. Den är jättekonstig och jag vet för mitt liv inte hur jag ska bära mig åt för att få liv i den igen. När jag...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Bubben
·
T
IT & mobiler ska lägga till en låt i ett bildspel och det står att filen måste vara en WAW- fil. Hur gör man om dem till det?Går det över huvudtaget...
Svar
2
· Visningar
727
·
IT & mobiler och vet att frågan har varit uppe förut men hittar inget svar tyvärr så jag ställer frågan igen. När man får PM ska ju fönstret öppnas...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka