Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ingen som vet hur man får igång JavaScript..? Ja fick inget svar på det förra inlägget så jag formulerar om frågan lite.. :crazy...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Dasjenka
·
F
IT & mobiler Suck. Andra gången (iofs längesen sist...) som alla mina bilder börjar sparas i .BMP, trots att dom egentligen är i andra format :mad...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: ullo
·
M
IT & mobiler Behöver skapa en ny tillfällig mail för att ta emot anmälningar till en tävling, vilken gratismail är bäst? Alla mail måste ju komma...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Är det någon fler som har det här? Vårat nät har segat ner sig nåt så grymt :eek: dessutom vägrar telia-mailen att fungera öht. Det...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Sablar22
·
M
IT & mobiler Är det smart att ha? Jag har en lap-top med 40G hårddisk men den vill jag ju helst inte proppa full med bilder, film och musik och annan...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Basilika
·
T
IT & mobiler Fan, raderade några sidor jag suttit och skrivit i word, tryckte av miss tag på nej när rutan kom upp om jag ville spara ändringar...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Tomaten
·
L
IT & mobiler ja, hur ordnar man med det, jag är så trött på min mobil nu (SE T610) att jag inte orkar hålla på med den mer än nödvändigt, men jag har...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: xbella
·
D
IT & mobiler Är så himla arg på dom!! :mad: :mad: Har ganska mycket prylar som e gjorda av dom!! Och alla har det varit någon fel på som TV, video...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Domigo
·
IT & mobiler Om man har tre frames (topp, sida och main) och vill lägga en rullande text i statusfältet, var skriver jag in scripttexten??? Har...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Nafayette
·
C
IT & mobiler Bilder är ju copyrightskyddade, nu hittade jag information på BLF:s hemsida (länk) om det första bildåtalet i Sverige angående bildstöld...
Svar
3
· Visningar
1 665
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Har suttit och lekt lite i Photoshop inför mitt projektarbete.. Vill veta vad ni tycker om mina bilder. Vill ha alla MÖJLIGA kommentarer.
Svar
19
· Visningar
1 120
Senast: roslagen
·
IT & mobiler Japp, ni ser ämnet i rubriken. Nu var det ett tag sen jag behövde hålla på med det här, och jag känner mig lite förvirrad just nu, men...
Svar
15
· Visningar
1 148
Senast: malumbub
·
IT & mobiler i mappar på datorn och har minskat ner en bild till pytteliten och kan inte få den till normal storlek igen :cry: Hur gör man när...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: AnetteJT
·
Y
IT & mobiler Avinstallera ALLT från sin dator, och avinstallera windows 98, för att sen installera XP, hur gör man då:S? Vi har säkert virus...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Yellow_Dino
·
S
IT & mobiler När jag kommer till File Not Found-sidor så värkar det som om någon reklam sida är inställt, den är skitjobbig och ger massa popup...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: ScissorHands
·
Y
IT & mobiler Det har hänt ngt med vår dator nu som gör at den inte vill visa bilder. När det ska vara en bild tex här på forumet, syns bara vanlig...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Yellow_Dino
·
IT & mobiler Hur många kb är 80 gånger 80 pixlar...Vad är pixel ?
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Renkött
·
D
IT & mobiler Jag har en ftp och har lagt upp lite bilder på den. Några av bilderna ligger i en mapp och nu vill jag ta bort denna mapp, men det blir...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Doneloge
·
A
IT & mobiler jag har spelat in en grej med min videokamera och nu vill jag ha över det till ett vanligt videoband! men hur i hela världen då...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Anja586
·
IT & mobiler Jag är ju totalt väck på det där med hemsidor men vill super gärna ha en ju ;) Finns det någor gullig människa som skulle kunna tänka...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka