Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag har lyckats göra något som gör att jag inte kan markera en text och sedan bara trycka på "delete" utan jag måste backa hela vägen...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Nazazel
·
IT & mobiler Jag vet hur man gör för att förminska bilden, precis som A_K_N förklarade i sin tråd (Tack föresten!), men vår dator har inget...
Svar
3
· Visningar
708
·
IT & mobiler Jag har ju ett par hemsidor som jag gjort med lite hjälp av Frontpage (och sen gått in och rensat och ändrat i html-koden). Alltså är...
Svar
1
· Visningar
1 087
·
  • Låst
IT & mobiler Exempel: *Hur laddar jag upp en bild på internet? *Varför fungerar inte min användarbild? *Var kan jag lägga bilder så att jag kan... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 857
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vill flytta på min hemsida, men jag fattar absolut ingenting. Skulle vilja göra en någorlunda professionell sida, lättnavigerad med meny...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler riktigt :confused: Jag ska installera ADSL men det står att jag ska använda 1 jacket och det har jag på bottenvåningen,, hur i herrans...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: mysko
·
IT & mobiler Får läskvitto till mitt outlook, detta ställde jag in på eget initiativ för 100år sedan men minns nu inte hur jag tar bort det . Någon?
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag gjorde först en sida med massa olika ramar o sånt i DW... sen när jag sparade dom sparades ju dom i olika filer... typ... men går...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: loveponies
·
F
IT & mobiler Jag kommer inte in på vissa hemsidor tec www.nilson.com & www.cosabella.com. Sidorna laddas till 38 % och sen slutar den bara att ladda...
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: Fnurra
·
IT & mobiler Min dator har börjat med ovanan att den hänger sig i princip dagligen. Mestadels när jag surfar, men ibland även när jag inte gör det...
Svar
17
· Visningar
1 811
Senast: Antti
·
IT & mobiler Satt och letade efter lite bilder på min gamla ponny som jag trodde jag hade på datorn, hittade dom inte. Kom o tänka på en gammal...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Formosus
·
W
IT & mobiler Iom attjag nästan garaterat behöver en sådan maskin så undrar jag var man köper dem? Även tips på sidor där man kan köpa begangnade är...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Stereo
·
T
IT & mobiler Har två filmsnuttar som jag vill lägga på nätet. Dessa är i format .mov Har testat att lägga in dem på mitt konto på passagen, men får...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en ny layout, tänkte fråga vad ni tycker. Ser det konstigt ut? Har nämligen Mac, så det hade varit bra att veta hur...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Smajlet
·
IT & mobiler Det har jag börjat lära mig idag. *häftigt* En helt ny värld har öppnat sig. :bump:
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Är det många här som har en sån? är dom bra? avancerade? Har ni mycket nytta av den? Min tanke är att köpa en nu när jag flyttar så kan... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 941
Senast: zask
·
IT & mobiler Någon som vill anta utmaningen att hitta denna vinjettmusik som inledde Dallasprogrammen??? Borde ligga på nätet någonstans...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Lillsillen
·
B
IT & mobiler Har självklart gjort olika hemsidor främst då på Ag dåman får typ en "hlet" egen sida och den är väldigt lyckad och fin aktiv m.m. men...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Ylva
·
C
IT & mobiler Jag vill gärna göra en hemsida. Eftersom vi har ADSL via Tiscali så ingår det 50 MB hemsideutrymme. Då aktiverade jag mitt hemsidekonto...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Dainty
·
IT & mobiler Är det någon mer än jag som har haft problem med att swipnet bombaderat mig med gamla mail under dagen. Varje gång jag tankar hem mina...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka