Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har skaffat en Samsung J6 smartphone och ett Hailbop kontantkort till den. Kontantkortet är reggat på mig så det är inte det som är...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: A_NN_A
·
Trädgård & Växter Hur har säsongen varit? Vilka växter har varit mer odlingsvärda än andra? Här är tråden för att dela med sig av det allra bästa. Det...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Kilauea
·
Kläder & Bli fin Spinner vidare på @ameo s tråd. Jag kommer att ha mer klänning i höst/vinter än jag brukar. Men vad har man för ytterjacka till... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 273
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Håller på med en uppgift och måste (?) ange bildkälla i en källförteckning, men hur gör man? I vissa fall så vet jag inte vem fotografen...
Svar
4
· Visningar
1 642
Senast: Elo
·
Kläder & Bli fin Jag är verkligen SÄMST pä att leta runt i butiker. 😜 Man kunde tro att jag är man, när det handlar om shopping... 🤪 jag tycker... 2
Svar
24
· Visningar
2 334
Senast: ameo
·
Kultur Jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta vilken bok detta kan vara. Kommer ihåg att det var en fotograf som skulle åka till en liten...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: orion
·
Hemmet Men vilken ska jag köpa? Jag behöver kunna ånga madrasser, golv, ja överallt för att få död på en parasit och jag gissar att jag behöver...
Svar
14
· Visningar
3 708
Senast: Oktiv
·
Fordon Har upptäckt en massa bilister som ligger och trycker utmed strecket mot vägkanten. Det ser lite osäkert ut. Som att dom är rädda för... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 614
Senast: Seabaz
·
Relationer Vet era vänner och/eller familj om vad ni heter på buke och att ni skriver här? Jag kände att buke var en säker plats att skriva på... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 470
Senast: myzzan
·
Trädgård & Växter Här är tråden till att hiss, dissa och ge tips om de fröer ni odlat i år! Vilka fröer tycker du alla ska prova och vilka tycker du man...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Hazel
·
Samhälle Lämna in din äldre anhöriga när du ska till frisören eller vill ha egentid. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att idéen är... 2
Svar
22
· Visningar
1 735
Senast: honung
·
Fordon Jag har använt bilen i jobbet för att ta mig till ställen dit det inte går lokaltrafik. Den skattefria bilersättningen är ju på 18,50...
Svar
2
· Visningar
780
Tjatter Vilka är era såna områden? Jag höll (förstås...?) på med hästar tidigare, men asså ridning, nej asså där saknade jag all talang... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 133
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Har ni blivit uppmärksammade på att ni har en "rösttvilling"? Blev det i somras på sommarjobbet av stallveterinären. - Om jag inte sett...
Svar
1
· Visningar
421
Hemmet Alltså jag blir inte klok på detta. Varje gång jag kör 40 tvätt så luktar kläderna unket. Ja, jag kör tvättmaskinens rengöringsprogram... 2
Svar
38
· Visningar
7 100
Senast: Riru
·
IT & mobiler Jag tycker det är skitsvårt att hitta en bra handsfree. Köpte en Sony WI-C300 som hade en grym batteritid, sitter bra i örat men sitter...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Angel
·
Skola & Jobb Jag kommer högst troligen söka ett jobb jag tidigare haft för ett par år sedan (samma tjänst, samma arbetsplats). Men hur tusan... 2
Svar
24
· Visningar
5 039
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter En ny tråd:) jag har beskurit äppelträd i ösregn och planerar att lägga mig i badet. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
108 120
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Mitt jobb ska iväg på studiebesök. Destinationen ligger 3 timmar bort enkel resa med bil, på dåliga vägar med mycket vikt. Jag behöver...
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: Ainon
·
Tjatter Läser om hur ortsnamn kommer till och deras betydelse. Vansinnigt intressant. :D Något som vi alltid brukar fundera över på resa genom... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
13 937
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka