Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har skaffat en Samsung J6 smartphone och ett Hailbop kontantkort till den. Kontantkortet är reggat på mig så det är inte det som är...
Trädgård & Växter
Hur har säsongen varit? Vilka växter har varit mer odlingsvärda än andra? Här är tråden för att dela med sig av det allra bästa.
Det...
Skola & Jobb
Håller på med en uppgift och måste (?) ange bildkälla i en källförteckning, men hur gör man? I vissa fall så vet jag inte vem fotografen...
Trädgård & Växter
Här är tråden till att hiss, dissa och ge tips om de fröer ni odlat i år! Vilka fröer tycker du alla ska prova och vilka tycker du man...
IT & mobiler
Jag tycker det är skitsvårt att hitta en bra handsfree. Köpte en Sony WI-C300 som hade en grym batteritid, sitter bra i örat men sitter...