Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu har jag googlat halva kvällen. Jag och mina kompisar hade i början av nittiotalet pollypocket liknande leksaker. Det fanns små hästar...
Svar
13
· Visningar
2 450
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ När jag var 4-6 år var jag med om en olycka med armbrott som följd. Efter detta har jag ibland haft problem med min armbågsled. 2016...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Ibland läser man nåt som får en att lyfta på ögonbrynen, och här är en rubrik som fick mina att trassla ihop sig med håret nånstans mitt...
Svar
18
· Visningar
1 054
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Jag har kört fast på terminens första uppgift... "hitta en skönlitterär text eller film som på något sätt berör skolan". Jag kommer inte... 2
Svar
24
· Visningar
2 441
Senast: Luff
·
Hemmet I mars ska jag flytta från ma hoodz i förorten in till en lite större etta mitt i smeten inne i stan. Eller i alla fall närmare smeten... 2
Svar
31
· Visningar
14 182
Senast: Stereo
·
Hemmet Hittade detta i vårt myggnät i fönstret: Och nu kan jag verkligen inte sluta titta på bilden fast jag nästan dör av äckel. 🤢 Vad kan... 2
Svar
27
· Visningar
3 157
Senast: cambodia
·
Samhälle Vad kan vi göra för att skydda den biologiska mångfalden? Vilka handlingar gör störst skillnad? Det är en lika viktig fråga som klimatet... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 600
Senast: Syre
·
Kropp & Själ Öppnade nyheterna till frukostkaffet här om dagen och fick en otrevlig upplevelse. De där implantaten som sattes i mina äggledare för... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 478
Senast: TinyWiny
·
Trädgård & Växter Frågan är egentligen generell - finns det någon tumregel för vilken storlek på växt som kräver vilken storlek på kruka? Sen mer...
Svar
10
· Visningar
4 538
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Brukar ha väldigt fint blodtryck, har legat runt 120/70 nästan hela mitt vuxna liv, ändrades lite under graviditeten, men fortfarande...
Svar
16
· Visningar
1 286
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Alltså, seriöst... Jag brukar inte alltid vara med på sociala grejer med jobbet, men den här gången tänkte jag att jag skulle det - alla... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 939
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Är det någon här som har fått detta i vuxen ålder, som kan berätta hur tidsperspektivet är från att läkare skrivit i intyget till att...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Tass
·
Samhälle Vem är inte rädd ibland för att någon skall bryta sig in på natten när man sover. Har funderat på vad man egentligen borde ha under... 8 9 10
Svar
188
· Visningar
14 223
·
Kropp & Själ När jag vaknade imorse fick jag en extrem chock. På köksbänken låg det fullt med mjöl och ugnsplåtar och hela köket var fullt av deg... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 991
Senast: Riru
·
Skola & Jobb När ni begär kontaktuppgifter till en person på ett företag, vad förväntar ni er att få som svar? ALLA möjliga sätt att kontakta...
Svar
16
· Visningar
1 534
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Råkade precis notera att mìn jordfelsbrytare är varm - inte het men varm Ovanför nr 2 och 3 som är "kontaktor elvärme" resp...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag jobbar via bemanning. Min chef på bemanningsföretaget säger att det inte spelar någon roll vilket fack jag är med i, de har... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 466
Senast: skerper
·
Skola & Jobb En inte helt igenom seriös tråd, men jag undrar ändå. Vilka jobb är det egentligen som Försäkringskassan tänker på när dom hänvisar till... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
10 405
·
Relationer Jag har en vän som jag på senaste tiden känner att jag bara blir trött av att umgås med. Det är inget specifikt som har hänt, lite... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 874
Senast: virrpanna
·
Kultur Jag älskar hobby-arkeologi/antropologi/paleontologi, och har läst Lasse Bergs Kalahari-serie, Karin Bojs böcker om människans evolution...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka