Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Kropp & Själ Senaste flygningen jag gjorde tittade jag på Crazy Ex-Girlfriend och nu är jag så sjukt sugen på att gå och äta på nåt kul och bra... 2
Svar
24
· Visningar
1 939
Senast: Lager
·
Tjatter Jag har en lite skum talang. Jag har ett väl kalibrerat ögonmått när det gäller antal. Ska jag ta 20 saker ur en låda så tar jag upp en... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 413
Juridik & Ekonomi Hej, Är lite ny i det här att sälja och skicka saker, vilket är säkraste sättet för både köpare och säljare när det kommer till lite...
Svar
1
· Visningar
328
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Är det någon här som tagit receptfria tabletter med Valeriana för sömnsvårigheter? Vad upplevde ni för resultat? Dras i perioder med...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: ameo
·
Hemmet Som rubriken lyder. Jag ska koka en liten sats aroniasylt och vill få den bra. Den ska ges bort så jag tänker inte prova mig fram...
Svar
5
· Visningar
1 506
Senast: Martenix
·
Hemmet I dagsläget har vi en lite för stor soffa för vårt vardagsrum men det var behövligt när barnen var mindre. Nu är de mest på sina rum :p...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: MM
·
Samhälle Vad är det för FEL på försäkringskassan? Jag har fått ett informationsbrev från dem som är skickat tisdagen den 27 augusti =kan anlända... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 764
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder.. Vet ngn hur man gör för att få en ny? Eller kan man gå till ett provtagningsatälle utan själva pappret? Fick en... 2
Svar
23
· Visningar
7 471
Senast: illach
·
Kropp & Själ Jag har en massa spänningar i kroppen - ländryggen, käkarna, nacken mm. Jag har börjat med yin-yoga för att få hjälp, men undrar om ni...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Skulle ta på mig bh'n nyas och såg då detta. Vet inte var det kommer ifrån? Använder sportbh utan byglar vanligtvis, så inte därifrån...
Svar
19
· Visningar
1 835
Senast: MissFideli
·
Fritid Vilka favoriter har ni? Bomba med alla tips ni har. Har ni erfarenhet av Korfu, Lefkas, Zakynthos? 2
Svar
20
· Visningar
1 643
Senast: exotic
·
Hemmet Hur får man bort byggdamm från väggar? Torka med en våt trasa? Tycker byggdammet på typ dörrar etc bara gnuggas ut av det och jag dör om...
Svar
6
· Visningar
4 122
Senast: Vassi
·
Relationer Visst är det en hel del personer i tråden som någon gång inlett LYCKADE distansförhållanden med folk de lärt känna under mycket kort tid...
Svar
17
· Visningar
2 977
Senast: ekra
·
Samhälle Såg nyligen ett litet meningsutbyte här som handlade om googling. Ibland har jag tänkt ställa en fråga till Bukekollektivet, men ofta...
Svar
14
· Visningar
1 046
Senast: Tass
·
Mat Det ser ut att bli ett riktigt rönnbärsår i år. Ekorren i mig vill förstås ta tillvara på överflödet på något sätt. Så vad är Bukes... 2
Svar
26
· Visningar
4 999
Senast: Tilly_85
·
Fritid Mina föräldrar var i Kina för ganska många år sen. De köpte en liten box till mig med bland annat en jadefigur. Dessutom var det en...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: sthu
·
Tjatter Tänkte att jag skulle lansera plastskam, men det var till min besvikelse redan googlingsbart. Så det får bli polygriptumme istället...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: honung
·
Hemmet Vi har en vattenskada i köket under diskbänken. Vi har pratat med försäkringsbolaget och tanken är att det ska komma en från anticimex...
Svar
10
· Visningar
998
IT & mobiler Jag har skaffat en Samsung J6 smartphone och ett Hailbop kontantkort till den. Kontantkortet är reggat på mig så det är inte det som är...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: A_NN_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka