Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Efter den fruktansvärda händelsen med journalisten som troligtvis blev mördad har jag funderat lite på olika yrkens policy men hur och... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 595
  • Låst
Tjatter Jag kollar givetvis på friidrott :D 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
63 034
Kropp & Själ När jag tittar på mitt flöde på FB så är det matbilder med "finare" mat. Vilket jag kan förstå till 100 % Ingen lägger väl ut bilder när... 15 16 17
Svar
337
· Visningar
20 759
Senast: Anna
·
Hemmet Alltså är jag helt borta? Jag ska måla om min lägenhet och tänkte börja med vardagsrummet. När jag mäter väggen så är den 3 meter hög...
Svar
5
· Visningar
2 428
Senast: Aliche
·
Äldre Jag håller på att försöka förstå hur det räknas ut det här med dubbelt boende men har nog fastnat lite. I mars flyttade jag 20mil...
Svar
9
· Visningar
936
Äldre I en helt annan tråd (kommer inte ihåg vilken) fick jag i förbifarten för ett tag sedan ett supertips. Tack @mandalaki !!! Och då tänkte... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 636
Senast: TinyWiny
·
Äldre Hej! Jag planerar på att börja en komvuxutbildning inom hästhållning på hösten nästa år. Jag red från att jag var 7 tills att jag var...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: Nobody13
·
Hemmet Har en ny, men begagnad diskmaskin. Upplever att den inte sköljer helt rent. Typ att det är kvar lite diskmedelsrester. Har kört...
Svar
19
· Visningar
3 081
Senast: Korven
·
Äldre Jag fyller år i dag blir 28 år har haft en super trevlig fått mycket fina saker . Många har grattaade mig. 2
Svar
20
· Visningar
1 114
Senast: annie_cool
·
Äldre Skulle ni berätta för släkt/vänner? Någon som vunnit och blivit bemött på ett negativt sätt? Det känns lite svårt iom "fattiga "... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Senast: Gnist
·
Äldre Ska köpa (alla, helt) nya kryddor och vilja välja ett märke som har ekologiska baskryddor att komplettera vid behov. Är ingen finsmakare... 2
Svar
21
· Visningar
1 921
Äldre Jordkällare eller något annat?
Svar
3
· Visningar
586
Fritid Vilken sorts toalett behöver man egentligen och hur många? Är det verkligen okej med bara en toalett i en 4-rums lägenhet? Och måste... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
12 285
Senast: Scata
·
Äldre Jag och sambon ska ner en sväng till Malmö i helgen och letar efter ett mysigt fik som serverar riktigt bra espresso. Jag blir glad om...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: Septicemia
·
Relationer En vän till mig lever i en väldigt destruktiv relation där det regelbundet förekommer psykiskt misshandel och övergrepp. Partnern är... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 000
Äldre Som rubriken lyder. Vad heter den här väskan? Älskar tofsen. Är enligt utsago äkta men ingen vet modellen. Storlek ca 22*14cm.
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Malin_L
·
Skola & Jobb Vad har ni för skor när ni jobbar? Gympadojor, stålhättor, tofflor eller något helt annat? I vilken miljö jobbar ni? Själv behöver jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 888
Senast: Mimmimamma
·
Kropp & Själ Pga smärta (fysisk) är jag sjukskriven i några månader, och håller på att bli helt knäpp av att inte kunna jobba. Jag behöver alltså... 2
Svar
21
· Visningar
1 477
Senast: skerper
·
IT & mobiler Någon som kan berätta för mig hur man får datorns platsangivelser att fatta att jag inte sitter i Malmö? Vissa platsfunktioner tror...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: ptr
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 170
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka