Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har aldrig varit med om detta förut, men någon här vet säkert vad det är som händer. Igår blev det halvstopp i handfatet i badrummet -...
Svar
12
· Visningar
3 566
Senast: Sar
·
Relationer Jag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 473
Senast: astronaut
·
Äldre Jag älskar vindruvor, speciellt cotton candy-druvor (som jag tyvärr inte hittar som ekologiska) och varje gång någon ser mig äta det så... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 942
Senast: Sel
·
Relationer Hur tänker de egentligen? Vad vill de ha ut av den överenskommelsen? Jag har sett ett antal sådana bittra män som klagat redigt när de... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
14 969
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Av en händelse så har jag just läst två böcker som visade sig ha samma tema; viktigheten av att ha ett mål i livet, en passion, eller... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
5 694
Senast: Heulwen
·
Skola & Jobb Vad anser ni om det? Flertalet gånger har jag blivit inbjuden av mitt fack till en "kvinnokonferens" där det bjuds på resa dit/hem... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 565
IT & mobiler Min tablet har börjat uppföra sig lite märkligt. Finns det något bra gratisprogram för att scanna efter virus, och om det upptäcks, hur...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: mandalaki
·
Fritid Jag liksom många andra har råkat ut för att photobucket numera vill ha pengar för att länka till sina egna bilder. Har nu efter klurande...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har alltid varit en vinmotståndare. Anser att det är djävulens påfund med mera. Smakar bara surtoch så. Men nu känner jag att jag är... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 351
Skola & Jobb Nästa höst är det dags att skaffa en sådan där "riktig" utbildning. Men hur vet jag egentligen vad jag vill göra resten av livet? När... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 722
Senast: lil-sis
·
Äldre Det går inte att få bort gamla meddelandetrådar utan att radera varje meddelande ett i taget? Eller går det? Samma sak om man skrivit...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Aviello
·
Äldre Jag har köpt ett begagnat akvarium med lysrörsbelysning. Cirka två minuter efter man tänt belysningen börjar den surra högt. Vad är fel...
Svar
4
· Visningar
4 421
Senast: avslutat medlemskap
·
Trädgård & Växter Denna sommar har varit gynnsam för mina betor. Jag har polkabetor och vitbetor. I mängder. Jag gör dem i ugnen med lite olja och... 2
Svar
21
· Visningar
1 749
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det är väl inte bara jag som är helt såld på Fredrik Backmans böcker? En stor del till det är säkert igenkänningfaktorn, som boendes i...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Nebraska
·
Tjatter Vi som älskar filmer har säkert ett gäng filmrepliker som vi älskar. Jag börjar med en av mina käraste klassiker "Salta efter behag"... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
20 237
Äldre Kära allvetandes Bukefalos. Om man ska på en middag med denna klädkod, hur ska man då klä sig som tjej? Kan ingenting om klädkoder och...
Svar
11
· Visningar
2 553
Senast: Marlin
·
Skola & Jobb Hur hade du beskrivit användningen av orden vad och var? Står helt still i huvudet och jag vill bara säga att vad kan vara ett pronomen...
Svar
3
· Visningar
3 388
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ För två år sen bröt jag vänsterfot och för ett år sen bröt jag höger fot. Fotled på vänster och tre ben bakom tårna på höger. Efter...
Svar
3
· Visningar
361
Senast: Lilla
·
Relationer Jag känner mig så ensam, när jag ser mina vänner flöden på facebook så är de ute med vänner, familjeträffar mm JÄMT. Jag har inga vänner...
Svar
19
· Visningar
3 560
Senast: torsdag
·
Samhälle Efter den fruktansvärda händelsen med journalisten som troligtvis blev mördad har jag funderat lite på olika yrkens policy men hur och... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka