Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag eldar med ved. Vedpannan i källaren är huvudvärmekälla för de två husen. Har vedspis inne plus en spispanna som ger snabbvärme om... 2
Svar
30
· Visningar
3 042
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag har träffat min handläggare på Arbetsförmedlingen idag. Hon tyckte att jag skulle försöka få en praktikplats för att utöka mina... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 151
Senast: sassiball
·
Relationer Blir galen snart. Jag och min sambo har varit i lag i snart 8år, med ett uppbrott på 1 år. Jag gick från en relation rakt in i den... 2
Svar
24
· Visningar
2 720
Senast: Billy
·
Äldre Allvetande Buke :bow: kan jag få be om ett råd i en bilfråga. Jag har en Toyota som har gått 20.000 mil och som jag hade tänkt behålla... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 812
Senast: ptr
·
Äldre Söker en låt. Allt är väldigt luddigt dock :D Men det är en hyfsat lugn och ny låt, och dom sjunger nåt med drink whiskey :D på engelska...
Svar
5
· Visningar
498
Kropp & Själ Man hör ju att det är hälsosamt att ha en längre puls, men var går gränsen för när det blir ohälsosamt? Jag funderar på om jag har för...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Kattennizze
·
Äldre Vad tyker buke om denna? Behöver en rygga för jag vill inte ha en man purse https://www.wish.com/c/581d59029d71851618516664 2 3
Svar
41
· Visningar
2 709
Senast: Lingon
·
Äldre Japp då har dagen D kommit då jag måste leta ny bil ganska så pronto. Har "leasat" (300kr/mån inkl. viss service) mina svärföräldrars...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: Mixoman
·
Äldre En tanke har slagit rot i min hjärna och jag får den inte ur systemet. Jag vill åka till Stockholm och se mitt barn tävla! Så alla ni...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag har kombinerad sol/pellets panna, har en dosa på väggen som är till själva solpanelerna. Under så finns det "0 auto 1". Ska man ha...
Svar
1
· Visningar
347
Senast: tanten
·
Tjatter Äntligen en dokusåpa som man kan titta på:) och för att gott ändamål dessutom:up...
Svar
0
· Visningar
419
Hemmet Det börjar närma sig flytt för mig! Min nuvarande lägenhet är en nyproduktion, och den nya är en 100 år gammal lägenhet med gamla...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Singoalla
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 209
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Hur bör man tänka när man prioriterar sina ansökningar för utbildning på universitet till hösten? Jag söker i första hand kurser och de...
Svar
13
· Visningar
1 285
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ känner bara jag behöver skriva av mig. Så himla bitter just nu.... Jag har sedan februari varit "single" från min sambo, väldigt lång... 2
Svar
37
· Visningar
2 963
Senast: Similitude
·
Äldre Vi har fått höra om era bästa presenter, nu vill jag höra om era värsta/sämsta :angel: Min sämsta måste ha varit när jag som nybliven... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 087
Senast: Fenestra
·
Kropp & Själ Satt och kikade på min hemförsäkring då jag just flyttat och insåg hur otroligt många former av försäkringar det finns. Tycker alltid... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 143
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Senaste gången jag gick till frisören var snart 17 år sedan :o Men jag tänkte att jag skulle unna mig regelbundna frisörbesök istället... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 326
Senast: LittleJohn
·
Äldre ... och kan kolla efter dessa gardiner åt mig? Dom är helt slut här i Luleå :(
Svar
16
· Visningar
2 054
Senast: ztsu
·
Fritid Är det någon som vet vad det 'r för skillnad mellan kickboxning och thaiboxning? Eftersom båda två varianterna innehåller moment av...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Skorpion76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31