Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I senaste avsnittet av Kobra (ligger ute på SVT play) handlar det om hästfolk, och några minuter in kommer ett inslag om konstnären... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 577
Äldre Hej jag har nog åkt på en kraftig förkylning inte kul är trött hostar så att jag blir andfådd har hög feber 38,9.vad ska jag göra som är...
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag bröt upp med min sambo för ett par dagar sedan. Det var lugnt, han blev såklart lessen och upprörd men vi åkte åt varsitt håll och...
Svar
15
· Visningar
1 408
Senast: pepp
·
Äldre Jag skulle precis skänka pengar till en välgörenhetorganisation men avbröt det hela. Varför måste man uppge så mycket information till i...
Svar
14
· Visningar
956
Senast: Saigon
·
Äldre Jag pyntar alltid lite i bussen vid högtider och tänkte göra så även nu till påsk. Men på fredag (är ledig i helgen) kör jag linjer som...
Svar
14
· Visningar
920
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ I höstas bröt jag min stortå och såklart ramlade nageln av. Nu är drygt halva nageln ute igen. På ena sidan så kommer den för lågt så...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: starcraft
·
Äldre På gränsen till vad du tolererar? Rena rasister har jag tack och lov inga, de hade rykt. Men folk som snarare kommenterar eller gillar... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 493
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag har nyligen flyttat från min lilla by och in till "stan" och en tråkig sak med det är att här är fullt av skräp i vägkanter och... 2
Svar
23
· Visningar
1 151
Senast: Tora
·
Äldre Jag vill så gärna göra bra thaimat - men huuuuur? Drömmer om att kunna servera typisk "grönsaker med nudlar" a la lunchbuffé, det brukar... 2
Svar
35
· Visningar
6 452
Fritid Jag får nog sluta spamma alla trådar och samla ihop teckningarna till en prydlig tråd istället. Där andra kan också kanske få... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
28 584
Senast: Asko
·
Äldre Men cheferna vägrade låta dem beväpna sig. I det läget skickade huvudskyddsombudet hem tullarna så att Arlanda o Stockholms hamnar stod...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Zoya
·
Hemmet Har en kohudsmatta som jag är väldigt rädd om och nu har hundj*veln brutit sig in i vardagsrummet och skitit på den. Hur kan jag få bort...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: aemaria
·
Äldre Tänkte nyttja den samlade kompetensen här inför planeringen av sommarens bilsemester. Vi vet just nu inte mer än att vi landar i Kiel...
Svar
1
· Visningar
482
Kropp & Själ Jag har fortfarande kvar min exmakes namn och det är ju inte då himla käckt. Byta till mitt gamla namn är inte aktuellt utan jag vill... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 888
Senast: mandalaki
·
Äldre Haha, när jag skrev hingstkedjan ville mobilen skriva pingstkyrkan :D
Svar
0
· Visningar
229
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Ja, jag tänkte att det var lika bra att göra en egen tråd. ;) Det är nu klart att jag ska flytta "hem" till Uppland igen! :banana: Har...
Svar
7
· Visningar
588
Senast: Habina
·
Relationer Jag pratade med en vän för inte så länge sen som är 37 år gammal och säger att hen aldrig har varit kär i någon. Hen vill få uppleva det...
Svar
12
· Visningar
2 956
Senast: corzette
·
Äldre Hej, jag undrar om någon här vet ifall det är lag att man måste informera sin kund om det är en 18års gräns för inträde till en... 2
Svar
39
· Visningar
3 620
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Jag borde ju veta detta, men jag blir fett förvirrad just nu. Söker ett jobb som kräver att man har en avslutad examen och jag har ju... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 395
Senast: Saigon
·
Relationer Hej! Jag har träffat en kille genom gemensamma vänner som jag verkligen fattat tycke för. I början skrev han till mig och var väldigt... 2
Svar
26
· Visningar
2 311
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka