Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag kommer inte få tillbaka min bil, det stod klart idag. Den kommer lösas in av försäkringsbolaget. Men nu vet jag inte hur jag ska... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 638
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag vet att det går att googla (och har gjort) men vill ha personliga erfarenheter :) Vad vet ni om sömnapné? Hur ofta dör man av det...
Svar
10
· Visningar
1 965
Senast: MM
·
IT & mobiler Jag har problem med mitt internet och efter hundra år av telefonköer och sjuttioelva mail fram och tillbaka, fick jag idag höra att... 2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: aiquen
·
Relationer Eftersom jag har en livskris deluxe har jag gjort några personlighetstester för att liksom försöka få lite ledning i vad jag ska göra... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 814
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Ska nog gå och lägga mig snart, har tråkigt i fältkontoret ensam. Edit: Ok, kisse är här men hon snarkar bara just nu :D Särbon är... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
46 850
Fritid Ska hägna in tomten. Har blivit tipsad om ett färdigt paket där stolparna är 2,2 m och nätet/stängslet 150. Men tyckte priset kändes...
Svar
4
· Visningar
1 628
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Nu är jag ute i väldigt god tid, vet inte om det kommer att ske ens. Dock eftersom det nu är det andra gången i mitt liv jag sitter i... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 441
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Undrar om någon har några bra tips för att orka igenom pollensäsongen? Fick en påminnelse om hur jobbigt det är nu efter en långpromenad... 2
Svar
37
· Visningar
2 536
Senast: ameo
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 756
Senast: Loons
·
Skola & Jobb Som en liten spin-off undrar jag hur policyn på era jobb är när det gäller förhållanden mellan kollegor? Är det uttalat ok/förbjudet... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 252
Senast: Minett
·
H
Relationer Hej, skriver med anonymt nick då detta är lite känsligt. Vi fick en ny kollega för ett tag sedan, våra roller är såna att hon är min...
Svar
14
· Visningar
3 240
Senast: Hemlig21
·
Relationer Hej Buke. Anonymt nick. Av privata skäl. Jag flyttade för några månader sedan till en helt ny stad för att börja ett helt nytt jobb... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 877
Senast: Loons
·
  • Låst
Hemmet Även om jag inte skriver så är det en stort nöje att läsa så jag hoppas ni fortsätter här. :D
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Hej alla! Någon som planerar att delta i Vasaloppsveckan 2017? Vilket/vilka lopp och på vilken nivå? Vore kul att veta om man har någon... 2
Svar
31
· Visningar
1 264
Senast: Kirre
·
Äldre Om en bostad har tex 1 miljon i pantbrev. Betyder det att säljaren har 1 miljon i lån på bostaden?
Svar
6
· Visningar
940
Senast: MiaMia
·
Äldre Brukar ni skicka tillbaka mycket? Är vissa saker svårare att köpa än andra? Vilka butiker gillar ni? 2 3
Svar
50
· Visningar
2 383
Senast: Saigon
·
Äldre Hur ofta tvättar ni bilen och hur ofta bör man tvätta bilen? Visst bör man tvätta den ganska ofta under vintern pga salt på vägarna... 2
Svar
25
· Visningar
1 569
Senast: Saigon
·
Äldre Jag är så trött på bilar som krånglar och funderar på om jag ska leasa en bil istället. För-/nackdelar med det? Jag har kollat runt en... 2
Svar
20
· Visningar
2 137
Senast: Trissa
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja... 103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
173 138
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Var det någon som såg på Maniska samlare igår? Jag brukar sällan kolla på sånna program men den här gången fastnade jag. Framför allt... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 013
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka