Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vågar man använda ett lamputtag som ser ut såhär? :nailbiting:
Svar
6
· Visningar
705
Senast: sjoberga
·
Äldre Som rubriken säger. Detta var för mig ett okänt problem tills nu i veckan. Jag plockade fram ett par cocotte-formar ur skåpet och...
Svar
11
· Visningar
5 707
Senast: Balahé
·
Skola & Jobb Skapar nytt nick då jag inte vill att någon ska veta vem jag är. Skulle någon komma på det ändå så är jag tacksam om denne håller det...
Svar
11
· Visningar
2 589
Senast: Angua
·
Hemmet Åh. Jag känner mig SÅ dum! Spoten sitter i en ljusramp ovanför diskhon och hur jag än googlar så fattar jag inte hur jag får lös...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Whoever
·
Äldre Jag köpte nyligen ett billigt "insektsrack", ingen aning om vad det heter egentligen men en flugsmällare som ser ut som en tennisracket...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: cewe
·
Äldre Google och facebooks egan hjälp var inte till hjälp. Jag blir ibland taggad i foton på facebook. Om jag vill att dessa bilder ska hamna...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli galen. Någon som har tips på hur man får händerna att sluta domna bort? Har en misstanke om att det är...
2
Svar
34
· Visningar
2 776
Senast: sassiball
·
IT & mobiler Ska man ha skärmskydd av plast eller härdat glas? Och varför är det ena bättre än det andra?
Svar
5
· Visningar
958
Senast: escodobe
·
Relationer Det är precis det jag blivit. Två veckor sedan idag. Hur överlever man? Vi är olika. Det var hennes anledning till att hon ville...
Svar
11
· Visningar
2 010
Kropp & Själ Dvs kan jag någonsin fövänta mig smärtfrihet med rätt träning/behandling? Så länge som jag red regelbundet så höll sig ryggen någorlunda...
2
Svar
36
· Visningar
1 905
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag har en FBvän som skriver intressant men tyvärr så länkar hon oerhört massor. Jag får då upp ett meddelande om detta. Länkarnas...
Svar
11
· Visningar
799
Skola & Jobb Hej! Imorgon (onsdag) börjar jag högstadiet efter ett långt sommarlov. Sexan gick riktigt bra för mig och jag gick ut med högsta betyg i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Blueberry
·
Äldre Okej, allvarligt talat. Hur fasen går man i ett par pumps? Jag tycker det är snyggt, gärna med mycket klack. Så jag köpte mig ett par...
Svar
16
· Visningar
5 943
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag har köpt nya lampor att ha i mina fönster hemma (tak). Kommer hem glad i hågen och ska montera dessa, men jag fattar inte hur. Allt...
Svar
2
· Visningar
2 782
Senast: starcraft
·
Äldre Jag har kollat lite OS och stör mig på en del saker som verkar så könsbundet. Som hur idrottarna hälsar till kameran. När männen har ett...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
16 250
Senast: Saigon
·
T
Fritid Jag vet att det har skrivits om det här ämnet förut här, men kan ändå inte ge upp det! tänk vad roligt det skulle vara med ett riktigt...
2
Svar
25
· Visningar
12 859
Senast: Keb71
·
IBS
Kropp & Själ Känner mig så otroligt ensam med det här problemet. Någon mer bukefalist som bokstavligen lider av IBS? För ni matdagbok eller hur...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 554
Äldre Jag har en dubbelsäng med ett vanligt överkast och några prydnadskuddar på. Jag tillhör dock dem som drömmer om en säng som ser ut som...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
17 313
Äldre Jag har två stycken iphone varav den ena inte används men har ändå kvar mitt icloud. Alltså såfort det händer något med min jag använder...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb En av mina anställda hörde av sig under min semester och ville ha en ledig vecka i september. Jag sa att jag skulle kolla på det och om...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
19 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp