Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Okej, så här ser situationen ut: För drygt två veckor sedan blev jag tillfrågad om jag kunde ställa upp på en sak. Det handlar om 2x3...
Svar
15
· Visningar
1 499
Senast: majola
·
Äldre Måste ha nya hörlurar.. vill gärna ha trådlösa då jag tänker börja springa igen och är trött på att ha en sladd fladdrandes. Har ni...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: pepp
·
Äldre Hur gör ni när ni beställer varor som endast skickas ut med DHL och bor på landet? De har nu flertalet gånger skickat mina beställda... 2
Svar
23
· Visningar
4 508
Senast: WBanna
·
Hemmet Köpte en väldigt läcker flaska med olivolja i vid mitt senaste besök i Italien. Nu är oljan slut men jag vill behålla flaskan. Dock...
Svar
6
· Visningar
7 196
Senast: Milene
·
Äldre Hej alla kloka! Som rubriken säger så har jag en syster som tar mycket energi av mig och jag vet inte hur jag ska göra för att sätta... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 548
Senast: Gry
·
Äldre Ja eller nej? Jag har ett ganska färskt bolån (bottenlån) som jag inte gjort något åt ännu, dvs det är rörlig ränta på hela beloppet... 2
Svar
29
· Visningar
1 639
Senast: tara
·
Kropp & Själ Kan man bli tvångsinlagd för ätstörning? Hur händer det? Hur dålig måste man vara? Vem måste 'slå larm''? Om mamma gör det kan då... 2 3
Svar
44
· Visningar
8 720
Senast: LenaH
·
Äldre Blev ju lite orolig i andra tråden så bäst att starta nästa tråd redan ikväll! :nailbiting: Skämt åsido! (Vem skulle liksom våga starta... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
6 485
Senast: voltis
·
Svar
2 004
· Visningar
51 917
Kropp & Själ Jag hoppas att någon vänlig själ har haft oturen att hamna i samma sits som jag, så att jag kan få svar på mina funderingar. Jag är nog... 2
Svar
22
· Visningar
2 592
Äldre Det här är en av årets hittills viktigaste artiklar i landsortspressen. Hela artikeln är läsvärd, men när Eskilstunakuriren sätter igång...
Svar
13
· Visningar
1 013
Kropp & Själ Jag har precis tagit mig igenom årets första "träningsrunda". Typ i alla fall. Jag är oerhört otränad, har knäproblematik sen lång tid... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 936
Senast: ekra
·
IT & mobiler Person A startade upp en facebookgrupp som jag och B var med och administrerade. Nu har person A hoppat av och lämnat gruppen. Jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 299
Senast: SaraXX
·
Fritid Vill ha nya gardiner till sovrummet, kanske jag kan sova bättre om det är mysigare och mer ombonat. :) Har kollat alla sidor jag kan...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Förra tråden var inte låst men "tjock" så startar en ny i hopp om fler glada löparberättelser. Måste få dela med mig av lite...
Svar
4
· Visningar
522
Senast: Freddie
·
Relationer Vill så gärna ge något fint till min fina vän och kollega som hjälpt mig så mycket. Han kom på stört till ridhuset igår när jag ramlat...
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Ja, ni vet hur livet är. Ibland är det rosa skimmer och ibland är det taggtråd. Jag har varit lyckligt lottad och haft mycket rosa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 824
Äldre Jag och exet köpte ett hus för 620.000:- och ägde 50/50 Vi skiljdes och eftersom jag då ville bo kvar ansåg han att han ville att det...
Svar
18
· Visningar
1 252
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka