Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Snart blir jag tokig! Vill starta ett nytt e-konto på Swedbank. Det strulade förra gången med men till slut lyckades jag komma runt...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: MM
·
Relationer Jag undrar hur man på bästa sätt bemöter en arbetskollega, som gärna tolkar saker sexuellt. Ett exempel är: "Hur går det?" "Nä, det... 2
Svar
34
· Visningar
2 457
Kropp & Själ Jag brukar inte vara så mesig och när jag inte vet vart jag ska vända mig brukar jag bara ringa och fråga nånstans där jag tror det är...
Svar
14
· Visningar
1 181
Senast: Ramona
·
Äldre Jag vill ha tips på bästa volymprodukterna och tillvägagångssätten för att få volym i håret! Mitt hår är det klassiska "fina... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 487
Senast: Niyama
·
Äldre Mina matematikkunskaper är inte särskilt höga så då frågar jag så klart Buke ;). Om en vara kostar 100 kronor inklusive moms och momsen...
Svar
4
· Visningar
539
Kropp & Själ Min sambo har börjat prata om barn och igår sa jag absolut nej då. Då sa han att du får hitta en annan Karl som inte vill ha barn då... 22 23 24
Svar
476
· Visningar
28 247
Senast: Got2Be
·
Relationer Vill inte förstöra Inte bara nätdejting tråden men ibland blir jag bara så uppgiven. Ibland tvivlar jag på mig själv, överreagerar jag... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 972
Äldre jag vill att något kul ska stå där ? Förslag mottages tacksamt
Svar
9
· Visningar
675
Senast: Dresden
·
Kropp & Själ Jag hörde/läste någonstans (obs ej fakta), att man med åren kan få stenlunga om man hela livet sysslar med hästar. Försökte googla, men... 2
Svar
30
· Visningar
4 443
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Det här med journaler. Om man byter sjukvårdsområde på grund av flytt så vill ju vårdcentralen att man själv begär ut sin journal från...
Svar
6
· Visningar
635
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Idag efter att jag fick en ganska lång massagebehandling, va jag vansinnigt yr och va tvungen att ligga kvar en bra stund. Samt blev...
Svar
5
· Visningar
3 479
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Igår märkte jag att jag har en böld/bula/knöl på utsidan av en tand i överkäken. Alltså på tandköttet. Den är dr idag också. Inte öm...
Svar
12
· Visningar
23 504
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har under flera år känt att jag alltmer söker en tro. Jag är inte konfirmerad, påbörjade utbildningen men kunde inte ta till mig tron... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
6 747
Senast: Mabuse
·
Äldre Hur gör man bäst? Kan man hitta någon som betalar några kronor för att ta bilen och frakta bort den, alternativt kan man i alla fall gå...
Svar
12
· Visningar
604
Senast: Miran
·
Äldre Äsh jag hittade det själv. Blir för dyrt;( 253 kr/litern. Jag får nöja mig med en liter.
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Ramona
·
Tjatter Otroligt viktig tråd! :p Jag känner ofta att jag stöter på användarnamn här som jag är osäker på hur de egentligen bör uttalas. Så nu... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
11 812
Senast: Skjøldur
·
Skola & Jobb Att klara av det stora steget från att andra har allt ansvar till att ta ansvar för sig själv på egen hand är en stor omställning i... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
8 771
Senast: kryddelydd
·
IT & mobiler Vi tittar nästan aldrig på tv. Om man säger upp nuvarande tv leverantör utan artiklarna en ny, har man ändå svt? Det enda vi tittar på...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Keb71
·
Äldre Håller på och flyttar in i en lägenhet (fristående) på en lantbruksfastighet. När kontraktet skrevs i somras så sades det att avloppet... 11 12 13
Svar
240
· Visningar
29 943
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Idag lyckades nån av katterna vrida på en platta på spisen och där låg en plastpärm. Tack vare att grannen ringde mig, så löste det sig...
Svar
8
· Visningar
711
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka