Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav så att kallbloden inte får gå premie i början på det år de fyller tre?
Svar
10
· Visningar
1 594
Senast: Krims
·
B
Trav vard-ML-1403067-ML-
Svar
0
· Visningar
1 443
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Trav Veterinärbesiktar man hästen innan start i ett lopp? Som man gör på tex. hopp och dressyr tävlingar?
Svar
2
· Visningar
1 412
Senast: blondi3958
·
Trav Skulle vara kul att igen veta hur det går med allas ettåringar hemma nu när betet är slut och hästarna ska igång igen... Våra två...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Salandge
·
T
Trav Var för någon vecka sedan på en travbana och kollade på varmblodstrav. Det som förvånade mig var att samtliga hästar som vann såg halta...
Svar
9
· Visningar
2 152
Senast: Jen80
·
B
Trav Är en amatör som vill ställa ett par frågor. Jag ska starta eget, inkörning av unghästar, har stor erfarenhet av det. Jobbat som...
Svar
16
· Visningar
3 317
Trav Min lilla stjärnponny ska vara med!!! :) Fast jag är egentligen mest nyfiken på vilka av er jag har chans/riskerar att snubbla över på...
Svar
9
· Visningar
1 845
Senast: ameo
·
M
Trav foder-ML-1380942-ML-
Svar
0
· Visningar
1 564
Senast: miio
·
N
Trav hingstar-ML-1370965-ML-
Svar
0
· Visningar
1 715
Senast: Natural
·
Trav Finns det några regler, skrivna eller oskrivna, om hur man normalt beter sig när man kör på en travbana? I Ridhusen finns en massa...
Svar
6
· Visningar
2 176
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Trav Nu är det snart dags för mig att ta B-tränar licensen! Kursen ska vara på Halmstad travet börjar den 15 oktober!!!!!!!!! :banana...
Svar
1
· Visningar
1 668
Senast: nilema
·
B
Trav Undrar om ni har några tips....hästen: så som det är nu travar han hyggligt, men inga topptider precis så något måste ju förbättras. han...
Svar
2
· Visningar
1 857
Senast: Rikkan
·
R
Trav Får jag utan licens köra häst på banan?Hur är det om hästen inte står i träning hos någon får jag köra hästen på banan då?Det är min...
Svar
10
· Visningar
3 497
Senast: gonkan
·
B
Trav raser-ML-1341916-ML-
Svar
0
· Visningar
1 922
Senast: blondi3958
·
T
Trav Jag undrar om ni har startat på Åland och i så fall, vad har ni för erfarenheter av det? Vi var där i helgen och jag är tvärilsk på...
Svar
0
· Visningar
2 028
Senast: tuddeomudde
·
Trav går det att se på nån travsida?? Tex. atg?? Om hästen har gått orent Ir liknande, undrar om nån fattar vad jag menar :D
Svar
2
· Visningar
2 005
Senast: CA
·
L
Trav avel-ML-1333589-ML-
Svar
0
· Visningar
1 947
Senast: lexi
·
Trav Hur rörigt är det i Sveriges travvärld??? :o :eek: :crazy: För ett par veckor sedan blev ett antal tyska tvååringar strukna från...
Svar
6
· Visningar
2 492
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp