Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

X
  • Låst
Avel Hej tänkte kolla om det är någon som vet någon om honom? :) Mvh Jenny
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Görel
·
H
Avel Hej, Har ni någon erfarenhet av detta? Mitt sto blev seminerad 24 Maj. så jag har förväntat mig att hon ska föla omkring slutet av...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Cornelia
·
K
Avel Jag har ett Sto efter e: Newton- ue:Calido Mamman går höga klasser i Fälttävlan och är utnämnt till en av USA's bästa ston. Hon är...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: theJohanna
·
H
Avel Hej! Jag har en fråga som jag skulle vilja ställa till alla er duktiga här på Bukefalos :) Jag tycker väldigt mycket om att fota...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: amkm
·
Avel Någon som känner till arabhingsten Copos ? Är han godkänd ? Färg ? Mkh ?
Svar
12
· Visningar
1 607
Senast: xmobilexd
·
H
Avel Är det bara jag som kan ha lite svårt att uttala våra fina hingstars namn? De är ofta långa, krångliga och kanske utlänska. Därför... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 353
Senast: Spirit
·
L
Avel Vill ha lite tips på vad man skulle kunna lägga på mitt sto som ska betäckas i vår. det är ett nätt sto på knappt 160cm med bra...
Svar
15
· Visningar
2 665
Senast: iafia
·
K
Avel Jag har fått erbjudandet om att köpa ett sto som är dräktigt imorgon har det gått precis 10 månader sen hon blev betäckt, jag bor dock...
Svar
4
· Visningar
1 745
Senast: CK
·
L
Avel Jag ska betäcka mitt sto i år och skule behöva hjälp med hingstval då jag är nybörjare i ämnet. Hon är 170 cm hög grövre i modellen och...
Svar
16
· Visningar
2 368
Senast: Bonnamor
·
Avel Hoppas jag har lagt tråden rätt, flytta den gärna annars! Jag har en tysk import och i hans namn ingår även ett nummer. Jag har...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Lindsen
·
Avel Vet att det va 21 dräktiga med Holländska Ampere,skulle va kul att veta hur många här som fått efter honom? Själv fick jag en... 2
Svar
37
· Visningar
5 837
Senast: pianissen
·
Avel Är på gång att köpa en tysk d-ponny med den här stammen. Är det någon som känner igen namnen? Försöker hitta ponnyns uppfödare för att...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Cyllene
·
Avel hej skulle vilja ha lite hjälp med ngr funderingar, äger en liten D-ponny hingst på 4 år. nu funderar jag på det där med ställa ut han...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: sillys
·
Avel Nu när han har funnits några år i aveln - hur upplever ni att hans avkommor har blivit? Kan ni se någon röd tråd i vad han nedärver...
Svar
0
· Visningar
921
Senast: jennyjenny
·
Avel Någon som vet vart han tagit vägen? Hittar honom inte i årets hingstkatalog och ser att han bara betäckte 2007.
Svar
6
· Visningar
2 503
Senast: kakan_94
·
R
Avel Jag var inne på http://www.allbreedpedigree.com för att kolla lite på hur långt min ponnys stam går att spåra. Det visade sej att den...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: RonyahRider
·
Avel Jag har en maxad New Forest på 17 år. Har haft henne i över 10 år. Hon har aldrig haft föl tidigare. Hon är full kondition. Jag har i...
Svar
9
· Visningar
1 730
Senast: Superselma
·
S
Avel Min underbara häst Zorro fyllde 30 år den 10 juni och har Ciceron som pappa, nu undrar jag om det finns levande syskon kvar till honom...
Svar
6
· Visningar
1 867
Senast: martina
·
Avel Vad tycker ni om honom? Man har ju inte precis sett för mkt av honom men jag skulle ändå bli glad att höra era åsikter. Vad tror ni om...
Svar
19
· Visningar
3 651
Senast: Skyman
·
Avel Om man köper en häst/ponny som är dräktig,kan man på ngt sätt få stå som uppfödare, alltså ändra på det...el kommer den fd äg att stå...
Svar
9
· Visningar
1 874
Senast: EmblaAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka