Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur ska jag bäst motivera varför min sju månaders bebis inte är trygg med en viss person. För mig är det väldigt uppenbart men är...
Svar
16
· Visningar
3 126
Senast: Luff
·
Småbarn Jag har en fyraåring som jag älskar mer än allt annat såklart men just nu börjar jag fundera på om det verkligen ska vara så här att... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 422
Gravid - 1år Såg den här länken och blev lite förundrad. Har nog aldrig sett bebisar med så mycket hår. Nyfiken som jag är så undrar jag nu vem som... 2
Svar
29
· Visningar
3 755
Senast: via
·
Övr. Barn Jag vill ha hjälp så det blir rätt och säkert. (Stolen är en britax hi-way (II?) utan nackkudde om det har någon betydelse, men det tror...
Svar
4
· Visningar
791
Småbarn Min 3,5-åring har kräkts mer eller mindre varje vecka i drygt två månaders tid. Ibland lite, ibland mycket och ibland hinner hon inte...
Svar
13
· Visningar
19 028
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 445
Senast: krambanan
·
Gravid - 1år Kort om min bakgrund, är gravid i vecka 25, fick hjälp med att bli gravid (ÄL-sprutor, tabletter), vi försökte i 1,5 år och fick ett MF... 2
Svar
24
· Visningar
4 607
Senast: nothalfbad
·
Småbarn Någon som har erfarenhet att dela med sig av kring användandet av barnvaktsföretag? Funkat bra, dåligt? (jo, vi vill vara med våra...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn Vänder mej till Buke för jag hittar inte en lag/regel jag hört om där lärare är skyldiga att informera rektor om incidenter som händer...
Svar
9
· Visningar
1 439
Senast: Mim
·
Övr. Barn Har idag sett att Försäkringskassan har beslutat om förändringar av utbetalningarna underhållsstödet. Om föräldern som är... 2
Svar
37
· Visningar
3 127
Senast: Cocos
·
  • Låst
Gravid - 1år En tråd för blivande sommarföräldrar att följas åt i och stötta varandra dessa månader fram till sommaren 2016 och även efteråt... 98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 890
Senast: MikaTela
·
Gravid - 1år Inleder med en bortglömd magbild från i måndags, v 39+0 87 88 89
Svar
1 763
· Visningar
125 257
Senast: trazel
·
Övr. Barn Finns det någon här som har det i sitt hem? som också har familj, äldre barn! Ni har räknat upp vad det finns att göra ooch delat upp...
Svar
4
· Visningar
2 368
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Är ju första gången så man är ju alltid orolig. Haft nått liknande mensvärk med väldigt onda toppar av och till hela dagen, Ska till bm... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
56 141
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Hej hur skulle ni gjort i ett liknande dilemma? Dottern och hennes klasskompis skulle ha barnkalas ihop, vi (mammor) planerade vad som... 2
Svar
35
· Visningar
3 474
Senast: morgaine
·
Övr. Barn Kollade i min deklaration igår och insåg att jag har 30000 för lite i SGI, hur ändrar man det? Räcker det att ändra på...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: BernT
·
Övr. Barn Jag vill säga upp mig från mitt jobb då jag inte alls mår bra av det av flera skäl.. Jag har många föräldradagar som jag måste ta ut...
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: 95johsv
·
Gravid - 1år Någon som har haft njursten under graviditeten? Va hände? Jag är sjukskriven pga njursten och är gravid. Har fått inopererad en pigtail...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: JustMe
·
Gravid - 1år jag vet inte vart jag ska börja. Ni som läst min pappadepressionstråd vet ju lite. Jag känner att vi kommer ingen vart. Vissa dagar är... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 935
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Min syster var på UL igår och där såg dom 7 cystor. Hur påverkar det graviditeten och förlossning? Den största är 8 cm.
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V