Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vad tror ni om denna? http://www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_25&products_id=192
Svar
5
· Visningar
852
Senast: jerseyko
·
E
Gravid - 1år Efter flera timmars hopplösa nattliga diskussioner känner jag att jag och min man har kört fast. Skulle därför vilja ha er hjälp och era... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 197
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år när jag vaknar på morgonen och går och kissar (för minst andra gången sedan läggdags) så är magen extra stor. sen när jag lägger mig...
Svar
2
· Visningar
2 146
Senast: kpist
·
B
Gravid - 1år Hej igen, Förlåt om den ligger fel, men känns inte som att jag kan få svaren från hundsidan...? Jag måste få fråga er som har hund...
Svar
12
· Visningar
3 745
Senast: babyfoal
·
Gravid - 1år Snart kommer lillen och jag och sambon hade funderingar på dagis och våra arbetstider och sådant. Vi tänker alltid några steg i förväg...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: Nillizan
·
A
Gravid - 1år Ännu en kanske" gravid" tråd nu då... Har sen ca 3 dagar haft väldigt ömma bröst, idag går det knappt att ta på dem och så mår jag...
Svar
5
· Visningar
1 443
Senast: StandByMe
·
Gravid - 1år Hej! Jag har hört att tempen hos spädbarn ska ligga på ca 37 grader. My brukar ligga på ca 37,2 grader de gånger jag tempat henne...
Svar
14
· Visningar
1 306
Senast: Magini
·
V
Gravid - 1år Hur gör nu när ni inte är hemma. Ger ni kall ersättning då? Funderar på att dra ner på amningen och ger ersättninge då och då, men hur...
Svar
18
· Visningar
1 546
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Jag arbetar som undersköterska på olika gruppboenden där det är stöd som i städ, laga mat, handla och såna lättare arbetsuppgifter. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 496
Senast: skogersson
·
S
Gravid - 1år Nu behöver jag råd! Inann jag blev gravid så var jag väldigt nöjd med min vikt, är rätt lång och har alltid varit rätt smal. Jag gick...
Svar
14
· Visningar
8 109
·
Gravid - 1år Några här som flygit med era små pluttar? - Hur gammal var h*n då? - Hur länge flög ni? - Hur gick det? - Har ni några bra tips... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 815
Senast: MsSleepalot
·
Gravid - 1år när jag kom hem från jobbet gick jag till affären, där jobbar en av mina gamla klasskompisar som glatt säger grattis! hennes syster...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Bollen
·
S
Gravid - 1år Jag funderar lite på det där med BF som de flyttar lite fram o tillbax på UL. Hur rätt har de haft när de flyttat ert egenuträknade BF... 2
Svar
22
· Visningar
3 114
Senast: Ishtar
·
Z
Gravid - 1år Jaa,sannerligen är jag ingen smal sak..är överviktig och har aldrig lyckats att gå ner ordentligt sedan mitt första barn som nu är 7 år... 2
Svar
21
· Visningar
2 316
Senast: Cilla
·
V
  • Låst
Gravid - 1år skriver under anonymt nick. det är så att jag är gravid, men vill inte ha barn. jag är 17 år (blir 18 iår), bor med min pojkvän i ett... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 768
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Lillskruttan är nästan 4 mån nu. Idag är det 4 dagar sen hon bajsade, hittills har det varit minst en ggr/dag, men inte de senaste...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Vi gav inte napp när Elisa var nyfödd utan ville vänta tills amningen var befäst. Det kändes inte heller som att det behövdes just då... 2
Svar
22
· Visningar
3 053
Senast: Syrran!
·
Gravid - 1år Motion under graviditet. Hur mycket motionerar ni gravida? Känner mig extremt trött nu och orkar absolut inte lika mycket som förut...
Svar
10
· Visningar
1 009
·
Gravid - 1år Eftersom jag inte kan amma - även om det faktiskt funkar att "hobbyamma" detta barnet - så har jag pumpat ur och matat bröstmjölk med...
Svar
14
· Visningar
3 794
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Forstod det som att fetaost ar nat man bor undvika (enligt livsmedelsverket). Kan man ata om den ar pastoriserad? Om det skulle vara...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022