Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej! My har haft problem med svamp i munnen som kommit och gått sen hon föddes. Första gången förstod jag ju inte vad det var, men...
Svar
15
· Visningar
3 864
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder ;). Har gått på babysim vilket han tyckte var toppen, men där var det ju riktigt varmt vatten, säkert uppemot 37...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vad gör man med sin månadsgamla bebis? Jag tycker det är så himla svårt även om man märker vad han svarar positivt på. Framför allt...
Svar
19
· Visningar
1 261
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år I går var jag och min syster och badade och jag är i vecka 25+5 i dag och efter ett tag innan jag skulle g¨å upp och klä på mig fick jag...
Svar
4
· Visningar
1 696
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Lite bakgrund: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=957339 Jag var på Aurora-samtal och blev lovad lustgas under alla... 2
Svar
28
· Visningar
3 370
Gravid - 1år Hej! Har gått 6 veckor sedan Martin kikade fram och jag ska ju snart till MVC för efterkoll. Därför har jag börjat fundera på...
Svar
8
· Visningar
1 626
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år ja.. där nere. Det har gjort så vid ett par tillfällen innan, under några veckor. mängden är väl som en tesked ca, kanske lite mer...
Svar
5
· Visningar
3 432
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Finns det någon här som har barn som äter enligt lchf? Undrar framförallt åt mindre barn då jag själv har en tiomånaders tjej. Hon...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Är det någon som lyckats göra fina handavtryck från sina småttingar? Jag har köpt hem fingerfärg och hade tänkt passa på när han sover...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Vi ska köpa en bil snart och funderar i samma veva på att köpa en ny bilstol till Emilia. Babyskyddet hon har nu känns inte alls säkert...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: Chlo
·
P
Gravid - 1år Hej hej! Jag har en liten fråga. Jag och min sambo håller på att planerar barn! :) Vi bor i ett ganska litet hus och något barnrum är...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Min bästa kompis har antagligen fått barn i natt eller så håller hon kanske på eftersom jag fick ett SMS igår eftermiddag där hon sa att... 2
Svar
31
· Visningar
2 753
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Hej hopp! My blir 5 månader på lördag och är just nu inne i en period fylld av frustration :D Hon vill så mycket men kan inte allt...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nu äntligen börjar vår raggarbil bli bil igen efter att ha varit isärmonterad för lack och uppfixning några år. Allt har gått bra och... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 627
Gravid - 1år Nu har vi iallafall sagt till dem att jag tycker det känns obehagligt, och de kunde ju inte förstå det, men de respekterade det... 2
Svar
31
· Visningar
5 128
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Funderar på fenomenet skengravid, är sånt vanligt? Jag har alltid 28 dagars menscykel men är inte hundra på att ägglossningen är på dag...
Svar
16
· Visningar
1 664
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Även ni med barn är självklart välkomna att diskutera ;) Vill veta allt som går att veta om att ha häst samtidigt som man är gravid...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har hittat mirakelkuren - fungerar varje gång. Otroligt. :D Glöm inte att dra på ordentligt. :idea...
Svar
5
· Visningar
1 910
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Första tanden kom i förrgår och magen är så lös, blir väldigt lätt röd i rumpan nu. Har läst att äpple är stoppande - spelar det roll...
Svar
7
· Visningar
3 804
Senast: Mynta2
·
G
  • Låst
Gravid - 1år hur mkt dricker ni då å jur länge väntar ni me att amma igen??,min son på snart 6månader ammas fram till kl 16:00,sen får han välling å... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 372
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur