Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Igår och idag har det kommit lite rosa/brunt på pappret när jag torkat mig, inte varje gång dock. Jag mår fortfarande illa, fortfarande...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: jemaha
·
L
Gravid - 1år Har äntligen tagit mod till mig att logga in och börja skriva igen... :P Har suttit och läst en hel del trådar här och nu är det alltså...
Svar
11
· Visningar
8 585
Senast: Noa
·
Gravid - 1år Jag är öppen 2 cm och "mogen". - Du kommer inte gå över tiden, sa läkaren till mig. (BF på lördag) :eek: Efter BM-besöket igår...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: eyz
·
F
Gravid - 1år Jag har gått på p.piller i flera år och i många perioder tagit mer än en karta i taget innan jag har fått mens. Nu har jag slutat med...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Jag har fått en muskelinflammation i min axel. Inatt har jag knappt sovit något då det gjort såpass ont. Är gravid i v 19. Finns det...
Svar
3
· Visningar
4 606
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Hur är det nu med vattkopppor? Smittar de i tredje person? Går vattkoppor på dagis och Elivia har redan haft det, men kan hon dra hem...
Svar
3
· Visningar
7 002
Senast: LitenIsa
·
E
Gravid - 1år Min lille älskling har blivit såååå förkyld :cry: Han är jättetät, snörvlar massor och hostar lite emellanåt. Har svårt att sova och...
Svar
4
· Visningar
5 826
Senast: Esperanza_1980
·
V
Gravid - 1år Hejsan Svejsan ! Fick höra i dag om ett ord jag aldrig hört innan och det va ordet: Nitblödning.... Blev fundersam över det ordet...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Ylva86
·
Gravid - 1år Chocken kom i fredags. Jag och sambon var till läkaren för att jag skulle få nytt recept på citodon och tala om en eventuell... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 851
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Någon som provat dom? Vad tyckte ni om dom? För er som inte vet vad det är så är det en rem man sätter mellan knappen och knapphålet på...
Svar
12
· Visningar
1 676
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Min dotter vaccinerades för 3 veckor sedan (1-årsvaccineringen). Enda reaktionen på vaccinationen var en pytteliten rodnad runt...
Svar
3
· Visningar
1 253
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Det har jag varit hur länge som helst nu! Visst är det lite mysigt då och då att faktiskt tro att man är gravid, och när jag för ett par... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 603
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Är det bara jag som är dum och tycker att farföräldrarna ska bry sig om sitt barnbarn? Börjar historien från början så kanske ni... 2
Svar
22
· Visningar
4 192
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Ja som rubriken säger, hur ska man räkna? Sista mensen första dag var 5 april, så om jag förstått det rätt är jag i v. 6+1 idag. Är jag...
Svar
7
· Visningar
1 287
S
Gravid - 1år Hej! Jag råkade få en elstöt av tråden i hästhagen idag. Är i v.21. Kan det vara farligt för bebis??:confused:
Svar
11
· Visningar
17 607
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Min son är nu 6 månader och äter som en häst! Så istället för att köpa barnmat som blir dyrt i längden tänkte jag försöka mig på att...
Svar
6
· Visningar
1 815
Senast: emjo
·
Gravid - 1år Nu är det dax att börja på babysim med Maja:) Men har stött på ett litet problem, alla badblöjor jag hittar är STORA! de minsta jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 338
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nåja, har ju en hel del tid på oss men nu har jag börjat fundera på vad man igentligen bör ha hemma och färdigt innan bäbisen kommer...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: ako
·
Gravid - 1år Om ert spädbarn visat att det sov hur bra som helst när det sov på mage, hade ni haft det på mage då? Min mamma testade idag att... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 893
Senast: taccotad
·
E
Gravid - 1år ...nä, det blir det verkligen inte.. Tyckte jag hade sån tur. En jättelätt förlossning och en fantastiskt fin liten HUGO :love: som... 2
Svar
31
· Visningar
5 839
Senast: Esperanza_1980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka