Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Gravid - 1år var i dag hos doktorn på förlossningen för att kolla läget på den lilla.. såklart har han inte vänt sig :( men fick se honom på...
Svar
19
· Visningar
1 699
Senast: strösslet
·
E
Gravid - 1år Attans alltså. Har gått och dragit på mig en förkylning (varför inaktiviteten på Buke :D ) Är tjock i hals och näsa med lite halsont...
Svar
8
· Visningar
3 587
Senast: memma
·
Gravid - 1år Ja, jag har BF den 28 april, 15 dagar kvar i dag......(snart 14 då denna dagen går mot sitt slut) Vilka är vi fler som väntar nu...
Svar
9
· Visningar
1 297
Senast: memma
·
Gravid - 1år Maja har problem med magknip lite till o från... Har testat minifom utan tycka det hjälpt något särskilt. Hur är det med semper...
Svar
7
· Visningar
4 929
Senast: ia_
·
B
Gravid - 1år Hej alla nyblivna mammor och grattis ännu en gång! Själv sitter jag här med 11 veckor kvar och bara längtar.....:love: Jag undrar... 2
Svar
26
· Visningar
2 345
Senast: Mitten
·
B
Gravid - 1år Hej alla och Glad Påsk på er! Jag har nu gått in i v.29 (28+1) :love: och jag längtar så efter vår lilla räka! Drog precis fram... 2
Svar
24
· Visningar
3 681
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år ja som sagt hur gamla var erat första barn när ni blev gravid med det andra? Om det var tätt vad var positivt? Om det var mer än 2 år...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: mino
·
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 184
Senast: vindvissla
·
F
Gravid - 1år Hur har länge har ni burit en på ryggen och en i magen? Hur länge vågar man "snöra in magen" med höftbältet - funderar ju ren på hur...
Svar
6
· Visningar
5 629
Gravid - 1år Skapar en egen tråd så alla andra inte blir kladdade i :) Har haft värkar sen kl 11.00, var 7:e minut. Inte så smärtsamma alls... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 431
Senast: vindvissla
·
H
Gravid - 1år Jag har plussat och ska ha barn den 3 december :D:bump::banana: Jag håller mig hemlig ett litet tag till!
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Idag har jag bytt tre bajsblöjor och varje gång så hade bajset läckt ut på ryggen. När jag bytte sista blöjan så var det bajs upp till...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: emjo
·
S
Gravid - 1år hejsan! har lite funderingar ang bärsele, har de nå standard mått runt magen på en ? ja menar jag är VÄLDIGT rund och funderar på att...
Svar
17
· Visningar
1 470
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Kanske lite tokig rubrik, men jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera det. I de flesta förlossningsberättelserna och... 2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Man ska vara så lycklig när man fått barn. Jag fixar inte det. Funderade på att skriva anonymt men orkar inte. Sebastian har skrikit... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 000
Senast: lingonben
·
G
Gravid - 1år Blödde 3½ vec efter min förlossning, sen var det slut med det, vilket var skönt! Min dotter är nu 7 vec och jag har börjar blöda lite...
Svar
2
· Visningar
1 627
Senast: Gabriel
·
Gravid - 1år Funderar pa skillnaderna (lakarkontroller, bvc, tidpunkt for prover etc.) mellan att vara gravid i Sverige mot andra lander... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 308
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Jag hade stora problem med en extremt snedsugen bröstvårta förra gången (har foto på eländet men ska inte trötta ut er haha), men vågade...
Svar
15
· Visningar
5 958
Senast: Sar
·
M
Gravid - 1år Jag födde barn för ett antal veckor sedan och har ännu inte varit på efterkontroll. Jag har haft lite mensvärk till och från de senaste...
Svar
17
· Visningar
10 811
Senast: ChalleBalle
·
Gravid - 1år Har börjat fundera lite över föräldrapenningen nu när det närmar sig. Det står på FK's sida att man måste ta ut 180 av...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Snyggve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka